Heb 3 september gereserveerd. Op naar een prachtige nazomer! (Want dat was vorig jaar ook zo... Heb op 10 oktober nog buiten op een terras gezeten met korte mouwen!)
"Voor onze buitenritten onder begeleiding geldt dat persoonlijke aandacht centraal staat. De ritten worden uitgevoerd in kleine groepjes (max. 6 personen). Wij houden bij de indeling en uitvoering van de buitenritten rekening met uw rijniveau. Om uw buitenrit goed te laten aansluiten bij uw persoonlijke wensen en ervaring, vragen wij u telefonisch uw rijkunsten en verwachtingen kenbaar te maken. Wij houden hier rekening mee bij de indeling van de paarden en de pony's. Hierdoor kunt u genieten van een heerlijke buitenrit! "
Dit gaat passen, neem ik aan, want we zijn met hoogstens 6 geloof ik? Maar dan moeten we dus ook even ons rijniveau gaan bepalen (beginner, half-gevorderd, gevorderd) en evt. aangeven of je op de braafste van stal wil misschien?
Nou mijn rijNIVEAU is half-gevorderd wel denk ik maar moet toch iets betrouwbaars onder de kont hoor! Het hoeft niet de allerbraafste van stal te zijn want ik heb geen zin er de hele tijd een tempo in te gaan slaan.