Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijnteee schreef:haha![]()
Gister met saber naar divoza geweest om zadel te passen.
Saber liep niet zomaar de trailer, dat duurde ook nog wel even.
Maar de terug weg liep hij er zo op appart, hij was wel super braaf!![]()
Had vorige week vrijdag een bruine rossner gekocht, maar die paste niet.
Dus toch maar naar divoza gegaan om te passen, dan weet je zeker dat het zadel goed past!
Mja nu heb ik nog geen zadel, want die meot helemaal aangepast worden.
Nu moet ik volgende week vrijdag er weer heen.
En dan moet ik daar gaan rijden nou ben benieuwdhoe dat gaat.
Wel een mooie bak hebben ze daar!
En het blijkt dat mijn vorige zadel dus ook niet goed heeft gelegen..
Petrax schreef:Hey hey,,
zag dit topic al eerder staan en dacht vandaag laat ik eens reageren, aangezien er ook staat: 'Stappers uit Fryslan, meld je!'![]()
Ben Petra en 18 jaar en woon in Heerenveen, friesland.. Uitgaan vind ik altijd erg leuk en gezellig, en soms gebeuren er de vaagste en hilarische dingen op een avond
![]()
Debbie schreef:Welkom Petra!
Wat een gedoe met het zadel voor Saber zeg! Ben je bij Divoza Leek geweest? hebben ze daar een bak?![]()
Ik heb mijn zadel er ook gekocht anderhalf jaar terug. Mijn zadel daarvoor bleek ook niet helemaal goed te hebben gelegen
en toen ik eenmaal mijn nieuwe zadel had (ook een rossner) leek het net of ik een nieuw paard had. Ze liep zo veel beter!
Wat een zadel dan wel niet kan doen! Dat besef je vaak niet eens
Shanedow schreef:Debbie schreef:Welkom Petra!
Wat een gedoe met het zadel voor Saber zeg! Ben je bij Divoza Leek geweest? hebben ze daar een bak?![]()
Ik heb mijn zadel er ook gekocht anderhalf jaar terug. Mijn zadel daarvoor bleek ook niet helemaal goed te hebben gelegen
en toen ik eenmaal mijn nieuwe zadel had (ook een rossner) leek het net of ik een nieuw paard had. Ze liep zo veel beter!
Wat een zadel dan wel niet kan doen! Dat besef je vaak niet eens
Nee inderdaad.. ben bang dat het zadel wat ik nu heb ook niet heel lekker licht maar heb dit vaak in de winter
's zomers zit het dan wel goed.. misschien door zijn vacht en hij over het algemeen wat dikker word in de winter
dat het zadel dan minder goed licht ofso .. maar wat een verschil het kan maken is echt iets belangrijks