Hmm, 29 oktober is mn broertje jarig. Ook weer de grote vraag of ik dan wel mag Nans, mn ouders zijn nogal bang dat ik foute dingen ga doen. Met mn broertjes zijn ze veel losser, die laten ze als 15-jarige gewoon los op een festivalterrein met allemaal alcoholisten. Waar ze elke avond met z'n allen uitgaan en zich helemaal klemzuipen. Ze gaan er van uit dat mn broertje zo heilig is dat hij niks drinkt, ik denk dat ze het daar bij het verkeerde eind hebben Maar in ieder geval, ze zijn nogal bang dat ik foute dingen ga doen, foute mensen ontmoet en bedenken dan altijd allemaal dingen om te zorgen dat ik niet ga zeg maar.. Beetje vervelend dus. Verjaardagsfeestjes van vriendinnen en gewoon random feestjes bij mensen thuis mag ik wel heen, maar uitgaan oid. Best wel jammer soms, maar ik heb de moed opgegeven
Hoe oud ben je Marloes?? Best wel vervelend van je ouders.... vind dat je daar best wel wat van mag zeggen hoor.... is ook niet eerlijk dat ze met je broertjes wel losser zijn.
Vind het best wel vervelend voor jou Marloes. Daarom vroeg ik het ook. Je ouders zouden wel wat meer vertrouwen in je mogen hebben want je komt op mij over als een verstandige meid die echt wel weet wat ze doet.
En wij zouden je natuurlijk nooit ergens toe dwingen of bij betrekken wat niet door de beugel kan. Maar goed, jouw ouders kennen ons natuurlijk niet.
Maar ik vind het echt wel vervelend van je ouders naar jou toe.
Ik wou net zeggen.. Ik ben al een aantal keer bij jou geweest, jij bent al een aantal keer bij ons geweest (je vader ook) en daarom vind ik het zo vreemd.