Jaaa ook wel gaaf jaa maar dan moeten we wel een mooie plek zoeken in de veluwe die ook nog eens goed te bereiken is een heide veld en water erg gaaf..
Nicole
Geplaatst: 29-12-10 16:07
Het maakt mij niet uit als het maar niet in brabant ongeveer is dat is te ver..
Ik weet het Henschotermeer in Woudenberg. Das bos, zand, gras, water en een beetje duin volgens mij.
Weet alleen niet of je daar op mag in de zomer...
jenne
Geplaatst: 29-12-10 16:09
Nicole, ik zie net dat jij uit Urk komt. Mochten we bij een volgende meeting allebei kunnen dan kunnen we wel samen met mijn auto (nouja die van mijn man) ik kom uit Emmeldorp.
Maar volgens mij mag je daar niet op met paard Honden mogen er nl ook niet... Iig niet in de zomermaanden.
Maar ik zag dus laatst wel fotos van een paard op het Hens...
Nicole
Geplaatst: 29-12-10 16:11
jenne schreef:
Nicole, ik zie net dat jij uit Urk komt. Mochten we bij een volgende meeting allebei kunnen dan kunnen we wel samen met mijn auto (nouja die van mijn man) ik kom uit Emmeldorp.
Jap, de Treek is een groot bos (heb daar met Jack gereden) en daar zijn ruiterpaden. Moet je wel ook een penning hebben, maar misschien heeft de Treekhoeve die wel
Jap, de Treek is een groot bos (heb daar met Jack gereden) en daar zijn ruiterpaden. Moet je wel ook een penning hebben, maar misschien heeft de Treekhoeve die wel
oeeeh oke leuk! beetje makkelijk te bereiken met het OV?