Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Oke maar wie wil er nou in de voorjaarsvakantie afspreken om gewoon lekker naar t bos ofzo te gaan en kletsen?
__nina schreef:Maar Yanou had toch voorgesteld dat misschien mensen konden blijven slapen ivm het late naar huis ?
Misschien is het dan een idee om het in Gouda te doen?
Moeten we alleen even kijken of er een leuke film is
Gina schreef:Laraax schreef:Oke maar wie wil er nou in de voorjaarsvakantie afspreken om gewoon lekker naar t bos ofzo te gaan en kletsen?
Ik wil wel meeAls het niet te ver is het liefst dan
Misschien kunnen wij ook gewoon een keertje afspreken, heel ver wonen wij niet van elkaar vandaan. fotoshoot word denk ik niks, omdat ik nu zelf ook een spiegelreflex heb en die ook aardig begin te snappen, sorry
Sanneee_ schreef:Als we in rotterdam gaan meeten moet ik ergens slapen denk ik, aangezien ik dan nog zo'n 1,5-2 uur moet reizen.
Jorinda__ schreef:En ik moet ook bij iemand slapen, met de meeting in RotterdamVoor mij is het iets van 4 uur reizen, enkele reis
Dus dat gaat 'm niet worden 's avonds nog.
Citaat:Shoppen - eten - Bios
Even invullen wie er mee gaan : Naam - datum die je NIET kan in mei - voorkeur zaterdag of zondag
Laura - Kan alle data - maakt niet uit
Jorinda - Ik kan zondag 15 mei niet - Voorkeur voor zondag
Vera - Kan voor zover ik weet alle data - is beide goed
Yanou - Weekend van 4, 5 en 6 maart kan ik niet (carnaval), verder alle data - Liever zaterdag, maar het maakt niet heel veel uit