ahh wat lief jij denkt aan je medemens Ik neem aan dat die zijn om uit te delen
Chanel_
Geplaatst: 09-05-10 22:46
Bij deze zeg ik af.
Ik kan geen vrij krijgen van mijn stage. Loop precies op die dagen stage behalve de 18e.
Veel plezier allemaal dat weekend
grid
Geplaatst: 10-05-10 08:50
Jammer en Thanks dat zal wel lukken
whaha Grit wel erg sociaal al die doppen
O Leon heb je die CD nog?? hebben natuurlijk nog muziek nodig voor BBQavond
en eigenaren hebben trouwens waarschijnlijk dan BBQ vd buurt ivm WK voetbal met z'n alle NL kijken dus die hebben dan vast geen last van ons misschien wij wel van hen
Welke CD? Die Sita ooit heeft gebrand? Die heb ik nog wel
grid
Geplaatst: 10-05-10 12:45
Nee niet op zelfde erf alleen buurtschap is niet zo groot dus dan horen we het vast wanneer er gescoord wordt In de zomer horen we ook regelmatig de "disco" van de camping (wel heel in de verte )
Ja idd die
Resi_lover
Geplaatst: 10-05-10 18:02
Bus is geregeld Dus we komen even reclame maken in uden vor een timmerbedrijf Hihi
Grid, zou ik van jou het adres alvast mogen, we moeten namelijk het preciese aantal km "inleveren" bij papa z'n baas
Uhh er is geen TV aangesloten staat wel tv maar da's alleen voor video Ze hebben schotel en die is natuurlijk voor hen binnen als ze niet thuis zijn kan misschien tv naar buiten of kabeltje trekken zou ook kunnen (heeft john vast wel) maar van mij hoeft dat niet
Idd op zich vind ik NL wel leuk zeker als ze het goed doen (maar wat meestal niet het geval is ) maar vind het dus ook niet erg om het te missen
Mees komt anders maar na de wedstrijd (weet niet hoe laat dat is )