Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Wies: Uit het Antwerpse, kan zelf rijden en wil ook mensen meenemen en wil paardrijden
Bleum: Vlaams-Brabant (Diest), kan/mag niet zelf rijden, wil wel meeliften en wil paardrijden
Venna: Waasland, kan zelf rijden en wil zelf paardrijden
Belsje:Limburg (Wellen), kan zelf rijden heeft plek voor 3 extra (vier als de 4e een heel smal poepke heeft), hangt van het lijf af of ze gaat rijden anders pak ik kodak mee
Yuna: Antwerpen, rijdt met Wiesje mee, gaat paardrijden
Sjintoo:gaat fototoestel hanteren en paardje spelen op strand
Skara: Antwerpen (rijdt mee met Wiesje), gaat mee paardrijden
Bijke: Wil paardrijden (op een lieve brave knollie) en zou het leuk vinden moest ze met iemand mee kunnen liften (kan wel met de auto tot bij die iemand komen en bvb Bluem aan de kanten van Diest oppikken )
Teigetje: bij Mechelen, twijfelt tussen rijden en strandwandelen, is niet zo tuk op vreemde paarden en wilde ritten, dus zal meer dan waarschijnlijk bij Sylvia eindigen . Hoe zit het eigenlijk met honden op strand? Ook na een bepaald uur of totaal niet?
Joeybabe: van bij Venna en rijdt ook
Jakary: rijdt ook
Biep: komt van Antwerpen, kan mensen meenemen in mini-auto en wilt paardrijden
wizewo schreef:Ja, mij is allemaal eender, maar ik dacht dat we op strand gingen hapjes eten?
wizewo schreef:Zullen we zo afspreken dat we rond een uur daar zijn voor spelletjes en hapjes en dat we nadien nog iets gaan eten. Als er mensen later zijn, geen enkel probleem!