hoop dat mn paard snel beter is.. hij was kreupel en leek weer goed te gaan, maar vandaag was het weer niets.. hoop dat hij meekan, en hoop dat k anders een paardje kan regelen!
A.s. zondag kan ik evt. ook. Hangt wel af van waar we afspreken en hoe intensief de rit wordt. Is een 3.5 jarige haf, dus kan geen massaspurt inzetten.
Ik kan zondag ook als het een niet al te intensieve rit is. Ik heb al even niet meer gereden, paard staat wel dag en nacht buiten maar conditie is niet meer zo geweldig
Ik weet niet of ik kan, moet ik nogmaals even overleggen. Maar ik kan sowieso alleen in de weekenden dat ik bij mijn vader ben, dus moet ik vrijdag even vragen aan hem.
Ik ga ook even kijken of het gaat lukken, zit ook allemaal met verjaardagen wel van de week er weereens opgeklommen, en dik 1,5 uur gereden, ging hartstikke goed, conditie heeft ze dus toch nog redelijk (alleen trekkers zijn niet echt d'r favoriete weggebruikers geloof ik )
Ik heb idd deze zondagmiddag een verjaardag, maar goed als we in de ochtend gaan rijden kan ik mee. En anders ga ik alsnog hoor, is veel te mooi en rustig op zondagochtend!