Ja, ik doe ook alleen mee voor de lol. Kijk, het lijkt me ontzettend leuk om door te gaan natuurlijk. Een beetje acteren kan ik ook wel, maar niet goed genoeg. Ga ik niet door? No big deal xD
Hahaha ik weet het niet, ik denk dat ze behoorlijke penny's zoeken, is toch lachen?
Ik heb eigenlijk faalangst, maar als ik iets wil, heb ik echt overal schijt aan. Als ik daar ga acteren, doe ik gewoon net of ik alleen ben. (je krijgt toch meestal kleine script?)
Gewoon schijt hebben (hoor dat nou, zegt iemand die faalangst heeft muhaha) Zo deed ik het iook voor auditie van onze groep 8 musical Maar toen moest ik ook erbij zingen voor 200 man
Het valt me op dat heel veel mensen niet de moeite nemen om dit en het andere topic door te lezen. Ik heb vandaag al zovaak dezelfde vragen voorbij zien komen. Op grotendeels weet ik zelfs het antwoord
Ja inderdaad, blijkbaar is het teveel moeite om eens te l-e-z-e-n. Bedoel er is een site, 3 topics van weet ik hoeveel pagina's... en er wordt ook nog eens vanalles 5x herhaald dus je hoeft nog niet eens alles te lezen. Maargoed ligt dus niet aan mij.