Dus kiek maar Qua boodschapjes moeten we even kijken tzt. Ik zal ws wat bestellen bij AH (oa jullie vriendjes B&J) en het vlees is makkelijker via de makro. En de jongens moeten gedaan worden
Ik heb vrij van 8 - 10 aug. Dus Ik denk wel dat ik met de auto ga gaan... Dus als er nog mensen op de route mee willen? Maar dat spreken we dan nog wel af
Ik kom met de trein denk ik, zeker aangezien ik ook van plan was te helpen met schapjes en jongens als dat handig is Misschien wel op de terugweg carpoolen richting Zuiden met Jus? Maar dat kan ook per trein
B & J Ik heb echt zin in de meet joh, is al best snel!
Ik wil idd heel graag de jongens zien en mee om schapjes Juist leuk, al een hele dag 'voorpret' En het is gewoon echt té lang geleden dat ik Sjaak heb gezien. Dan is het gewoon 3 jaar geleden. 3 jaar! De rest heb ik in tussentijd nog wel 'eens' gezien, maar Sjaak gewoon niet
Wij zijn daarna nog een keer bij jou wezen eten idd, maar dat was niet veel later na de bbq. De veulens die we toen bekeken hebben zijn nu 3
Meestal zijn wij op de zaterdag al in de ochtend op stal. Wat ook kan is in eerste instantie daar afspreken voor de liefhebbers, dan naar duiven en met gezamenlijk vervoer naar de makro. Voor de mensen die met het OV komen kan ik ze afhalen op station duiven. Dat is niet zo heel ver bij ons vandaan
Ik wil iig binnenkort weten wat voor een ijs er mee moet, want b&j hebben ze geloof ik niet bij de makro
Voorkeur voor eten en drinken wie blijft er slapen wie gaat er mee shappies doen hoe laat denkt iedereen te verschijnen adres en route zal ik tzt via pb doen voor degene die het nodig hebben
Ik wil graag blijven slapen de 9e! Laat maar weten wat ik aan slaapbenodigdheden mee moet nemen. Ik kom denk aan het einde van de middag. Drankvoorkeur: rosé en/of (wit)bier. Verder geen wensen.