Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:ja maar elisa woont in borger he..dat is een beetje uit de richting,maar jenny woont hier ook in assen en weet nog niet hoe die dat gaat doen.
als ze kan want volgens mij werkt ze vaak op vrijdagavond?
maar idd die bus rijd wel.
waar woon je dan ergens in emmen?
welke wijk?
ik zal even op de vorige pagina kijken
tallechie schreef:Ellen: ik kom langs Assen, kan je eventueel ook wel oppikken. Mistid: jou kan ik ook wel mee nemen
Ik ga dan met de vw passat, kunnen genoeg mensen in
Eigen vleespakket is wel handig inderdaad. En iedereen ook zijn eigen drinken mee?
Tijgertje86 schreef:Het volgende moet nog komen, wie kan iets uit de onderstaande rij meenemen?
bbq: Elisa wie kan nog een bbq meenemen?
stokbroden: JENNY
slaatje:
komkommer: JENNY
silveruitjes:
mayo:
kethup (en andere sauzen):
toetjes:
Ik wil er geen drankfestijn van maken, maar als mensen een wijntje o.i.d. lekker vinden, prima! Zelf meenemen! Ik zorg dat ik ook wat in voorraad heb. Maar laten we het wel netjes houden, we mogen immers de tuin van mijn huisbaas gebruiken.
Colt schreef:Ik zal even kijken of het voor mij nog de moeite waard is om te komen. Even kijken hoe laat ik dan weg zou moeten.
Als ik ga dan kunnen er mensen meerijden
tallechie schreef:Ik wil ook wel sauzen mee nemen. Lijkt me niet handig dat ik vers spul mee neem. Het is toch wel een eindje rijden
Tijgertje86 schreef:Stoelen: Chantal en Elise = voldoende
bbq: Elisa (Elise gaat nog even kijken/ iets proberen te regelen)
stokbroden: JENNY
slaatje: Brenda + Sandra
komkommer: JENNY
silveruitjes: Ilsemarie
mayo, kethup en andere sauzen (knoflook is al geregeld): Chantal
toetjes: Chantal/ Elise
drinken: iedereen één pak of fles
tallechie schreef:Ellen: ik kom langs Assen, kan je eventueel ook wel oppikken. Mistid: jou kan ik ook wel mee nemen
Ik ga dan met de vw passat, kunnen genoeg mensen in
Eigen vleespakket is wel handig inderdaad. En iedereen ook zijn eigen drinken mee?