Ik hoor net dat ik niet mee mag Lisa is bezorgd over Bo's hoeven aangezien ze vorige keer niet echt goed liep na de rit. Ze is dan ook bang dat Bo's hoeven te veel slijten en dat ze kreupel zal worden....helaas, helaas. Misschien komt ze binnenkort weer op ijzers en dan kan ik later misschien een keertje mee. Ik vind het echt k u t aangezien ik er onwijs zin in had, maar goed...Bo's gezondheid gaat voor
Wat Kyrene al zegt Wij gaan niet naar de hamer rijden, dat is nogal om voor ons.. Verder komt Deniece donderdag bij mijn paardje kijken om ff een keertje te rijden, dat komt denk ik wel goed, zo'n beetje iedereen kan op Mis rondhobbelen
Djamilla kan alleen mee als we eerder gaan.. Dus als niemand daar een probleem mee heeft zou dat leuk zijn, maar als iemand die mee gaat niet eerder kan dan gaan we gewoon om 1 u! Zeg het maar
@ Larissa2: Wat jullie evt kunnen doen is daar bij de hamer de weg inrijden (de Wieselseweg is dat) en dan als de weg splitst links aanhouden (als ik het goed heb staat daar een bord waar het verboden is voor auto's en andere motorvoertuigen), dan komen jullie bij de parkeergelegenheid uit waar we eerst afgesproken hadden (dat is eigenlijk bij het beginhek van het kroondomein) Dat is voor ons makkelijker om af te spreken..
@Deniece: 1u komt mij eigenlijk ook wat beter uit..
Ik meld me af... Helaas,, me been is nog niet over heb nog te veel vocht in me been. en dan zou ik Joy deze week nog helemaal op conditie moeten krijgen.. Volgende keer wil ik graag weer mee!!! Heel veel plezier alvast!!
elisah en ik weten nog niet zeker of we komen. het is voor ons al een heel stuk rijden om helemaal naar dat hek toe te komen. en dan kunnen we beter een keer gaan als er heel veel kunnen. dat is wel zo gezellig...