Den Haag meeting VII

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:08

Ik vind het prima, ben niet moeilijk! Alleen doordeweeks overdag gaat niet lukken ivm werk (behalve vrijdagmiddag)! *En laat het nu s avonds ook lang licht zijn :D * . Voor mij is het weekend ook goed!

Liefst wel eind mei of anders in juni! Ivm het opbouwen met het buitenrijden na mijn val :(:) .

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:09

Een keer op een zaterdag dan? Dan is het wel lekker rustig op de weg. Misschien willen er ook wel een paar stalgenootjes mee.

23 mei?

Inky_devil

Re: Den Haag meeting VII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:10

Ik vind het prima.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:13

23 mei kan ik ook. Mijn paard staat nog in Meppel. Ik heb nog geen stal gevonden die ik kan betalen, waar plek is, en waar ze buiten kan spelen. Maar we zoeken nog even dapper verder ;)

Een anda merrie, leuk! Fenna is ook een andalusier :j

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:14

Ze komt inderdaad van die stal uit Landsmeer :) . Heb je zelf ook ervaringen met haar?
En ik ga haar in Madestein stallen bij de Paardenhoeve hahaha. Geloof dat iedereen daar in de buurt zit :P .

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:19

Ilona staat daar ook :P .

Ik sta bij de Casembrootlaan. 's winters paddock en 's zomers weidegang. Alleen zijn we helaas vol.

Wat wil je maximaal uitgeven Pauline?
Laatst bijgewerkt door Maris89 op 07-05-09 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:20

23 mei is top naar mijn idee!

@Auky, jij staat achter de voortstede toch? Als jij ook meegaat, is het misschien een idee om samen te gaan naar madestein?? Ben nog niet echt bekend met de route!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:22

Okee ik maak even een quote. Zet jezelf er even bij ;) .

Citaat:
Zaterdag 23 mei om ?? bij pannenkoekenhuisje?

Marissa met Goldy
Claudia met Danny

Hoelaat spreken we af? En is bij het pannenkoekenhuisje ok?

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:23

Citaat:

Marissa met Goldy
Claudia met Danny
Inge met Devil of Gretel ( even kijken hoe of wat)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:28

Inky_devil schreef:
Citaat:

Marissa met Goldy
Claudia met Danny
Inge met Devil of Gretel ( even kijken hoe of wat)
Ilona (prinslover) met Chico

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:31

Niesie :D Dan worden we stalgenootjes :D Ik sta ook op de PH! :D Leuke stal hoor! Wordt nu flink opgeknapt, we krijgen mooie spuitplaats ect! Echt fijn!

Guess is ook een andalusier ruin! Echt een leuk dier. Staat in het topic [ITP] Mooie Hispano-Arabe ITP (andalusier x arabier) Leeeeuk al die anda's op stal haha!

Ik heb geen ervaring met die mensen uit Landsmeer.. maar kijk altijd nog ff stiekem de advertenties op MP kwa aanbod van anda's enzo haha.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:31

Hoelaat zullen we doen? En bij het pannenkoekenhuisje is wel centraal toch?

Ja wel beter hoor Ilona, ik vind die spuitplaats bij jullie maar niks :+ .

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:37

Haha maris toen we gingen kijken op de PH....leek wel een donkere slachtplek ofzo :o :+

De tijd maakt me niets uit, en pannenkoekenhuisje is wat mij betreft prima (ken de route toch niet :P).

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:39

Ja anders moet ik weer in m'n eentje oversteken naar de Uithof dus vond het wel een goed plan :P . Zullen we 12 uur daar doen dan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:41

Paardenhoeve is niet de mooiste stal die ik heb gezien nee :') . Maar ach, de sfeer als daar is het nergens. En de uitrijmogelijkheden, voor die prijs ook niet ;) . En bovendien wordt het nu opgeknapt omdat Benthe bedrijfsleidster wordt. Alles krijgt een MEGA opknapbeurt, en ik hoop dan ook dat het snel niet meer terug te herkennen is!

De tijd maakt me niet zoveel uit, ergens begin de middag dan doen? Ik moet wel even kijken of ik nog iemand mee krijg van stal *in me uppie naar madestijn rijden lijkt me geen goed idee meer :P * .

Pauline: Jee, wat leuk :D Jij ook een andalusier!! Gaaf zeg! Al aan schipluiden gedacht? In de prijsklasse rond de 250 euro, met weidegang en buitenbak is daar wel te krijgen!

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:48

Ik bedoelde et niet om de paardenhoeve af te kraken hoor! ;) Vond het alleen eng donker haha.

Begin middag is wat mij betreft goedd :D

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:48

Gezellig Ilona, dat we stalgenootjes worden!!!! Betrr ook dat het wordt opgeknapt. Het is geen lelijke stal, alleen een beetje oud en de voornaamste redenen dat ik daar ga staan zijn de mooie grote boxen en de super uitrijmogelijkheden en dat in combinatie met de prijs is helemaal super. En het is ook nog eens lekker dicht bij huis :) .
Jammer dat jullie de23ste al gaan :( . Dan ga ik me paardje pas halen.... ach, erkomen vast wel meer Den Haag meetings dat ik mee kan rijden toch :D .

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 15:50

Ruiterpaden zijn nog wel een stukje stappen toch? En ik vind het ook zo jammer dat ze daar niet buiten komen, en dat voor die prijs. Maargoed, zo heeft iedereen zijn prioriteiten ;) .

Wel fijn dat Benthe de leiding neemt, ik ben benieuwd wat de planning is!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:58

Maris, helemaal gelijk in. Ik zit dan ook altijd heel twijfent te kijken naar andere stallen met wei erbij := . Maar goed, de prijs & niet naar buiten kunnen is niks vreemds aan, Elsham, Berestein & Arckel hebben echt véél duurdere prijzen.. En jij had ook wel héél veel geluk met je plekje op de Casembrootlaan :j !! Daar is bijna nooit wat vrij denk ik....

Niese: Jaa :D . Ik rij genoeg buiten hoor, dus sluit gezellig aan :D . Baasje van Guess rijd ik altijd mee buiten ;) . Dus wel leuk als je eens mee gaat!

Clauwtje: Nee snap ik! Maar ik kan je uitspraak dan ook wel heel goed begrijpen hoor.. Als ik voor een stal zou gaan kijken, en het zag er zo uit, dan had ik het ook niet gedaan :o . Maar ik kom daar al zo lang (toen het nog in wat betere staat was ;) later is dit steeds meer verpouvert.. ) dus zodoende!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 16:01

Jaa ik heb echt zoveel geluk gehad! Ze komt elke dag buiten, ook in de winter, een goede bak en binnen 10 minuten op de ruiterpaden :D . Super plekje! :+: .

El Sham ed zijn idd ook érg duur en daar komen ze ook niet naar buiten. Maarja, naar buiten komen is erg schaars hier en daar betaal je ook meestal voor maar bij mij valt het gelukkig nog mee. Super combinatie prijs/kwaliteit!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:09

Jaa, jij hebt écht geluk :D . Hoe dat ook is uitgekomen met Goldy, caep die weg moet enzo... geluksvogel!! Ik hoorde ook goede verhalen daar!! Dus mocht er nog een plekje vrij komen :P

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 16:10

Ik kan je altijd een telefoonnummer geven zodat de eigenaresse je op de wachtlijst kan zetten :) . Als er iets vrij is is het ook meteen weg dus op de wachtlijst zetten is wel handig.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:14

Jaa, dat is wel een goed idee! Het klinkt wel als een ideale stal! Vriendin van mij heeft er ook gestaan.. Heb je telnr via pb :D *je weet maar nooit* Trouwens, benthe zei dat het ver weg nog was van madestijn. Echt tegen poeldijk aan? Maar het is maar 10 min lees ik van jou ??

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 16:17

Ja, 10-15 minuutjes. Je rijd de laan af, stuk naar rechts en je bent er :) .

Welke vriendin is dat?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:20

Laura, met speedy!

Ahjoh, valt dus hartstikke mee!! Dat is wel écht ideaal dan. Wat is de stallingsprijs? Ook iets van € 280,- ofzo he?