* . Voor mij is het weekend ook goed!Liefst wel eind mei of anders in juni! Ivm het opbouwen met het buitenrijden na mijn val
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan worden we stalgenootjes
Ik sta ook op de PH!
Leuke stal hoor! Wordt nu flink opgeknapt, we krijgen mooie spuitplaats ect! Echt fijn!

).
. Zullen we 12 uur daar doen dan?
. Maar ach, de sfeer als daar is het nergens. En de uitrijmogelijkheden, voor die prijs ook niet
. En bovendien wordt het nu opgeknapt omdat Benthe bedrijfsleidster wordt. Alles krijgt een MEGA opknapbeurt, en ik hoop dan ook dat het snel niet meer terug te herkennen is!
* .
Jij ook een andalusier!! Gaaf zeg! Al aan schipluiden gedacht? In de prijsklasse rond de 250 euro, met weidegang en buitenbak is daar wel te krijgen!
Vond het alleen eng donker haha.
.
. Dan ga ik me paardje pas halen.... ach, erkomen vast wel meer Den Haag meetings dat ik mee kan rijden toch
.
. Maar goed, de prijs & niet naar buiten kunnen is niks vreemds aan, Elsham, Berestein & Arckel hebben echt véél duurdere prijzen.. En jij had ook wel héél veel geluk met je plekje op de Casembrootlaan
!! Daar is bijna nooit wat vrij denk ik....
. Ik rij genoeg buiten hoor, dus sluit gezellig aan
. Baasje van Guess rijd ik altijd mee buiten
. Dus wel leuk als je eens mee gaat!
. Maar ik kom daar al zo lang (toen het nog in wat betere staat was
later is dit steeds meer verpouvert.. ) dus zodoende!
. Super plekje!
.
. Hoe dat ook is uitgekomen met Goldy, caep die weg moet enzo... geluksvogel!! Ik hoorde ook goede verhalen daar!! Dus mocht er nog een plekje vrij komen