Wij kunnen in principe wel maar als het regent heb ik weinig zin eerlijk gezegd en ik wil geen 3 kwartier rijden om vervolgens met z'n 2en of 3en daar te lopen, dan kan ik net zo goed hier naar het bos gaan, ben ik in 5 minuten.
Om eerlijk te zijn lijkt het me wel een goed idee om het te verzetten en hopen op mooier weer en minder tegenslag voor de mensen die wel mee willen. Het is toch veel leuker om met een grote groep te lopen dan met z'n 3en te zijn.
Ik kijk morgenochtend hier even om te zien wie er meegaan en hoe het weer is maar zoals het nu lijkt ben ik er ook voor om een andere datum te pikken.
nee ik ga ook niet mee, het weer is me veel te ruig en bovendien had ik gehoopt dat er grote honden meegaan en zo te horen komt er bijna niemand. Zullen we het gewoon 2 weken verzetten?
Laten we het houden op het eerste weekend van april, als iedereen nu even zijn voorkeur geeft voor de zaterdag of zondag kunnen we aan de hand daarvan kiezen wat het moet worden.
mijn voorkeur is de zondag, dan kan ik makkelijker iemand regelen om te werken, en anders zaterdag pas In de middag, omdat ik dan tot 11 uur werk, en ik een naadje best een stukje moeten rijden
ik wil ook niet 's morgens, liefst pas na 12 uur. Als het de zondag wordt kan ik heel waarschijnlijk niet mee, voor lordj en naadje is de zaterdagmiddag wel goed of toch liever zondag?