wat gaan jullie nu doen dan? srry maar niet mee gekregen..gaan jullie nu echt skieen dan heb wel zin in
Ja skieen / boarden, maar we zijn nog even aan het kijken of Tanya morgen slaagt voor haar rijbewijs haha anders hebben we niet echt vervoer zegmaar. Anders willen we misschien naar de bios...
Nou aangezien het skieen niet doorgaat en 23 Februari nu al aardig dichtbij is Naar de film dan maar? Ik denk dat Utrecht voor iedereen wel te doen is?
Daarom Maar ik weet dus niet of iedereen nu mee wil ? En welke film we dan doen Want we hebben niet meer zolang
haaaaaaaai ik wil ook wel mee, mendy zou ik dan anders met jouw mee kunnen rijden? jammer dat we niet gaan skieen, had me er best op verheugd
Ik had eerst wel uber hippe foto's in de bios een komedie met actie jaja succes met zoeken Als je hem vind ga ik wel mee
@ esther ja mag wel met mij mee.. maar ik ken niks in een stad ofzo ben echt een held met routes rijden haha
We kunnen ook gewoon meetin op Utrecht CS, en dan kijken wat we gaan doen.. eerst biosje of eerst eten?
Nou! Lijstje dan maar. Ik stel voor dat we rond 11 afspreken? Dan kan een ieder toch savonds weer thuis eten en lunchen we met zijn allen Dus, 11 uur op Utrecht CS:- [***]- ..