Jitske, bij mij staat er dat jij je lootje nog niet heb ingeleverd?
Britt heeft het lootje ingeleverd. Marloes heeft het lootje ingeleverd. Marloe heeft het lootje ingeleverd. Lisanne heeft het lootje ingeleverd. Charlotte heeft het lootje ingeleverd. Chantal heeft het lootje ingeleverd. Jitske heeft het lootje nog niet ingeleverd!
ik was alleen ff heel snel online geweest omdat er een reactie was op m'n advertentie voor Prul. Niet veel tijd om bij te kletsen on the moment AAAAAAAAAAAH morgen biotechnische dagen Poster is *EINDELIJK* af Hijs zo mooi geworden
Oh help, ik ben niet goed in gedichten. voor familie enzo pluk ik altijd wat van internet Met als gevolg dat ik een keer precies hetzelfde gedicht als vader + broer had, maar alledrie dan wat kleine verschilletjes Maar dat is niet leuk, dus ik zal deze keer mn best gaan doen en écht wat zelf gaan bedenken
Het maakt mij eigenlijk niet veel uit of we surprise doen, maar ik denk dat dat trouwens wel redelijk moeilijk te vervoeren is als je iets groters hebt, bovendien kost dat veel tijd en niet iedereen hééft veel tijd.. Daarentegen hebben we wel vakantie voor de meeting (hoewel ik het dan ook waarschijnlijk al erg druk heb). Dus wat doen we?