Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoyTheBoy schreef:Ik plaats dit bericht even als RoyTheBoy. Maar ik ben Denise van Fleur (FleurApril), want met dat account kan ik nog niet plaatsen, omdat die nieuw is en ik nog geen 25 posts daarop heb.
Dan maar even zo
Maar, ik ben dus FleurApril (Denise)
En mijn vraag is; is er iemand die iets lila's heeft voor mij???
Ik heb dat namelijk niet
Groetjes Denise!
Lenen? Gheghe. GeintjeDjulita schreef:Ik heb helemaal niks grijs. Heb allemaal setjes met donkerblauw.
kas_flower schreef:RoyTheBoy schreef:Ik plaats dit bericht even als RoyTheBoy. Maar ik ben Denise van Fleur (FleurApril), want met dat account kan ik nog niet plaatsen, omdat die nieuw is en ik nog geen 25 posts daarop heb.
Dan maar even zo
Maar, ik ben dus FleurApril (Denise)
En mijn vraag is; is er iemand die iets lila's heeft voor mij???
Ik heb dat namelijk niet
Groetjes Denise!
Haha ik heb een lila dekje maat shet, lila kogeltjes maat shet, én een lila halster maat shetLenen? Gheghe. Geintje
Zou het passen denk je???
Die je voor Nono gebruikte? Kellyy schreef:Denise;jij hebt toch een lila dekje? die paarse?Die je voor Nono gebruikte?
Er is al een ander team in het paars, en ik moet lila
Gheghe 
haha
_Snooplover_ schreef:lees het bericht er boven kyrhaha
zal hem wel meenemen! 
Wat ik me net bedenk, is dat ik waarschijnlijk de hele rit uitrijdeken op moet. Ivm hij geschoren is en het nogal koud is. En ik heb geen grijze uitrijdeken. Ik zit er sowieso al aan de te denken om de grijze uitrijdeken van equitheme te kopen, maar als ik dat niet doe, heb ik een bruine.. Ezumii schreef:De startlijst:
11.00 - Team rood -
Mandy met Mexx
Kyrene met Hektor
11.15 - Team donkerblauw -
Marjolein met Celt
Anne-Marijn met Candy
11.30 - Team geel -
Daan met Nadjiri
Daisy met Joy
11.45 - Team donkergroen -
Chantal met Inger
Sisca met Nia
12.00 - Team oranje -
Vivian met Lipso
Julie met Zhiehmara
12.15 - Team roze -
Kelly met Catcho
Marlies met Vosje
12.30 - Team lichtblauw -
Manon met Ivan
Rowie met Parkaval
12.45 - Team lila -
Sherien met Odessa
Denise met Fleur
13.00 - Team grijs -
Djulita met Marshall
Miranda met Blacky
13.15 - Team zwart -
Joyce met Otje
13.30 - Team lichtgroen -
Mirjam met Skafti
Marleen met Macho
13.45 - Team paars -
Martine met Flash
Renske met Sunny
Teamkleuren mogen gewisseld worden, starttijden líever niet, alleen als het echt niet anders kan, omdat het redelijk ingewikkeld in elkaar zit. Ik wil het wisselen van teamkleuren wel TIJDIG weten!

was ik net helemaal klaar, DOET IE HET NIET MEER, kan ik weer overnieuw beginnen
. Nou daar gaan we maar weer.
). We sturen jullie het bos in met een cryptisch sinterklaas gedichtje waar je opzoek moet naar je eerste envelop. Je rijd je route aan de hand van enveloppen in je teamkleur, hier zitten vragen in die je bij een goed antwoord de juiste kant op wijzen. Maar dat is natuurlijk niet het enige, in het Sinterklaasthema hangen wij ook overal letters op, het is de bedoeling dat je de letters die gedrukt zijn op JOUW teamkleur papier meeneemt( ze hangen natuurlijk niet voor het grijpen
), en daar zo snel mogelijk een spreekwoord van maakt. Bij terugkomst willen wij graag het spreekwoord horen
. Het team dat heelhuids terugkomt
, zijn spreekwoord goed heeft, en dan OOK nog het snelste is mag de eerste prijs mee naar huis nemen!
. Hoop dat je het niet erg vind..
. 
moet zeggen dat ik echt geen dekjes etc. onder mijn tuig ga leggen (vind ik behalve geen porum ook niet fijn voor otje e.d.) en ik rijd ook echt liever niet met bandage's voor de wagen als het niet nodig is, komen alleen maar ongelukken van.
) ennuh verder moet ik voor mezelf even kijken, aangezien het best koud is op de wagen en ik dan toch wel graag mijn dikke rij-jas aan zou willen 

de echte shetdekjes zijn haar véeuls te klein