Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevolander schreef:Lijkt me zoiezo wel handig om op een bepaald punt af te spreken (bijvoorbeeld bij het station) en dan op het hele uur afspreken, en vervolgens om kwart over vertrekken...
Ook is het verstandig een lijst met mobiele nummers op te stellen van iedereen die mee gaat...
saroanda schreef:Bij deze is de winter Efteling meeting verplaatst naar 9 dec!!! Dit i.v.m. dat het beter uitkomt voor wat bokkers i.v.m. werk etc...
fryskhynders schreef:mensen kan ik nog mee?? als ik niet me kan kwa auto.. vind ik het best.. maar t lijkt me wel leuk
fallenangel3 schreef:Flevolander schreef:Lijkt me zoiezo wel handig om op een bepaald punt af te spreken (bijvoorbeeld bij het station) en dan op het hele uur afspreken, en vervolgens om kwart over vertrekken...
Ook is het verstandig een lijst met mobiele nummers op te stellen van iedereen die mee gaat...
Ik zat meer te denken aan het oor bijvoorbeeld. Daar komt volgens mij iedereen langs. Is een centraal en rustig punt. De stations zijn lastiger te bereiken en daarnaast ook drukker en betaald parken (poedersuiker ik heb verkeerde knopjes ingedrukt dus ben mijn vraagteken etc kwijt)
Flevolander schreef:Almere buiten station is ook geen betaald parkeren..
fryskhynders schreef:mensen kan ik nog mee?? als ik niet me kan kwa auto.. vind ik het best.. maar t lijkt me wel leuk