1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije (onder voorbehoud i.v.m. concours)
7)Annemiek (onder voorbehoud van vrij kunnen krijgen
8)Ilse (denk ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susanne_ schreef:ikzeg af, zie het op het moment nog niet zitten met hoe ik me voel e.d.
_Marinke_ schreef:Uhm, als ik het allemaal goed begrijp;
Waar; Nijverdal, kartplaza
Wanneer; 21 december
Hoelaat; 18:00 bij Kartplaza, na het bowlen wat drinken en dan naar een snackbar wat eten? (zitten er genoeg.. mac donalds en een wat kleinere patatzaak.. verder zitten er in nijverdal wat verderweg bij kartplaza ook genoeg zaakjes waar we wat kunnen eten) We kunnen ook eerst wat gaan eten met ze alle en dan bowlen?
Even wat "feiten" over kartplaza; (ik weet er genoeg van, vragen, vraag maar kan het zo aan me moeder vragen die heeft er 11 jaar gewerkt is net gestopt een maandje ofzo maar ze komt er nog regelmatig)
Prijzen:
Gewoon bowlen (zonder die muziek, en die extra effecten enzo): €20,50 per 55 min, wordt dus €41,- voor bijna 2 uur.
Magic bowlen (met die muziek en die extra effecten enzo): €24,50 per 55 min, wordt dus €49,- voor bijna 2 uur. Magic bowlen is alleen van 22.10 tot 24.15!!!
Verder ziet het er super gezellig uit bij Kartplaza en is het gewoon heel mooi daar, als je binnenkomt kom je eerst in het restaurant gedeelte dan loop je naar rechts/achter en kom je bij het bowlen waar een uber gezellig café is.. en je op de baan van het karten kunt kijken.
Als je vanuit de ingang / restaurant gedeelte, naar links gaat kom ej eerst bij het karten.. loop je door komt je bij het lasergamen wat ookheel gezellig en mooi is opgezet. Als je nog verder naar achter loopt kom je buiten bij het paintballWat ook heel mooi is!
http://www.kartplaza.nl staat wel meer informatie, foto's etc.
Owja, er moet wel snel beslist worden dan want december/januari is gewoon héél druk.. en mijn moeder vertelde dat nu alles al bijna vol zit..!!
_Marinke_ schreef:Uhm, je betaalt dus niet €41,- per persoon, per 2 uur, per baan.
Je betaal voor 1 baan, en dan ongeveer 2 uur (210minuten), €41,- dat deel je door 8, want er kunnen 8 mensen op 1 baan.
Dan zit je dus op: 41:8 = €5,13 (5,125), per persoon voor 2 uur bowlen!
Maar hou er wel rekening mee, we zijn met meer als 8 personen dus hebben meerdere banen nodig, dus we zijn met ze allen wel meer als €41,- kwijt.
Maar per persoon betaal je dus €5,13
_Marinke_ schreef:Het lijstje voor 21 december tot nu toe:
1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije (onder voorbehoud i.v.m. concours)
7)Annemiek (onder voorbehoud van vrij kunnen krijgen)
8)Ilse (denk ik)
9)Marinke (moet vrij kunnen krijgen, maar zal waarschijnlijk geen probleem zijn)
10)Maggy
11)Jody
Santosww schreef:Ja zullen we anders donderdag reserveren??? Dan zien we donderdag wel hoeveel mensen we hebben en aan de hand daar van reserveren we. Goed idee???
_Marinke_ schreef:Santosww schreef:Ja zullen we anders donderdag reserveren??? Dan zien we donderdag wel hoeveel mensen we hebben en aan de hand daar van reserveren we. Goed idee???
Hoebedoel je?
Dat je pas de donderdag ervoor reserveerd?
Of aankomende donderdag?
Maar wel voor die vrijdag?
Iorrr schreef:Op de mac was enig commentaar aan het begin vandaar dat we het zo doen...!