Boktmeeting Overijssel - nieuwe datum komt nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iorrr

Re: Boktmeeting Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 14:42

Wie kan er de 21ste??? Zet je naam er bij. Dan kunnen we ook zo snel mogelijk reserveren.
1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
6)Marije (onder voorbehoud i.v.m. concours)
7)Annemiek (onder voorbehoud van vrij kunnen krijgen
8)Ilse (denk ik Pling )

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 14:51

ikzeg af, zie het op het moment nog niet zitten met hoe ik me voel e.d.

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 17:59

Susanne_ schreef:
ikzeg af, zie het op het moment nog niet zitten met hoe ik me voel e.d.

Jammer... Als je je weer wat beterder voelt kun je altijd mee hoor...

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:33

Hej ik meld me ook!
Kom ook uit overijssel haha, ga zo ff alles lezen... of is er nog niet alles gemeld? (zoals datum en plaats? als dat wel zo is lees ik zeker ff alles door..e n anders lees ik het ff vlug)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:55

Uhm, als ik het allemaal goed begrijp;
Waar; Nijverdal, kartplaza
Wanneer; 21 december
Hoelaat; 18:00 bij Kartplaza, na het bowlen wat drinken en dan naar een snackbar wat eten? (zitten er genoeg.. mac donalds en een wat kleinere patatzaak.. verder zitten er in nijverdal wat verderweg bij kartplaza ook genoeg zaakjes waar we wat kunnen eten) We kunnen ook eerst wat gaan eten met ze alle en dan bowlen?

Even wat "feiten" over kartplaza; (ik weet er genoeg van, vragen, vraag maar kan het zo aan me moeder vragen die heeft er 11 jaar gewerkt is net gestopt een maandje ofzo maar ze komt er nog regelmatig Lachen )

Prijzen:
Gewoon bowlen (zonder die muziek, en die extra effecten enzo): €20,50 per 55 min + baan, wordt dus €41,- voor bijna 2 uur.
Magic bowlen (met die muziek en die extra effecten enzo): €24,50 per 55 min + baan, wordt dus €49,- voor bijna 2 uur. Magic bowlen is alleen van 22.10 tot 24.15!!!
Op 1 baan gaan 8 personen!

Verder ziet het er super gezellig uit bij Kartplaza en is het gewoon heel mooi daar, als je binnenkomt kom je eerst in het restaurant gedeelte dan loop je naar rechts/achter en kom je bij het bowlen waar een uber gezellig café is.. en je op de baan van het karten kunt kijken.
Als je vanuit de ingang / restaurant gedeelte, naar links gaat kom ej eerst bij het karten.. loop je door komt je bij het lasergamen wat ookheel gezellig en mooi is opgezet. Als je nog verder naar achter loopt kom je buiten bij het paintball Lachen Wat ook heel mooi is!

http://www.kartplaza.nl staat wel meer informatie, foto's etc.
Owja, er moet wel snel beslist worden dan want december/januari is gewoon héél druk.. en mijn moeder vertelde dat nu alles al bijna vol zit..!!
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 30-10-07 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:07

_Marinke_ schreef:
Uhm, als ik het allemaal goed begrijp;
Waar; Nijverdal, kartplaza
Wanneer; 21 december
Hoelaat; 18:00 bij Kartplaza, na het bowlen wat drinken en dan naar een snackbar wat eten? (zitten er genoeg.. mac donalds en een wat kleinere patatzaak.. verder zitten er in nijverdal wat verderweg bij kartplaza ook genoeg zaakjes waar we wat kunnen eten) We kunnen ook eerst wat gaan eten met ze alle en dan bowlen?

Even wat "feiten" over kartplaza; (ik weet er genoeg van, vragen, vraag maar kan het zo aan me moeder vragen die heeft er 11 jaar gewerkt is net gestopt een maandje ofzo maar ze komt er nog regelmatig Lachen )

Prijzen:
Gewoon bowlen (zonder die muziek, en die extra effecten enzo): €20,50 per 55 min, wordt dus €41,- voor bijna 2 uur.
Magic bowlen (met die muziek en die extra effecten enzo): €24,50 per 55 min, wordt dus €49,- voor bijna 2 uur. Magic bowlen is alleen van 22.10 tot 24.15!!!

Verder ziet het er super gezellig uit bij Kartplaza en is het gewoon heel mooi daar, als je binnenkomt kom je eerst in het restaurant gedeelte dan loop je naar rechts/achter en kom je bij het bowlen waar een uber gezellig café is.. en je op de baan van het karten kunt kijken.
Als je vanuit de ingang / restaurant gedeelte, naar links gaat kom ej eerst bij het karten.. loop je door komt je bij het lasergamen wat ookheel gezellig en mooi is opgezet. Als je nog verder naar achter loopt kom je buiten bij het paintball Lachen Wat ook heel mooi is!

http://www.kartplaza.nl staat wel meer informatie, foto's etc.
Owja, er moet wel snel beslist worden dan want december/januari is gewoon héél druk.. en mijn moeder vertelde dat nu alles al bijna vol zit..!!

Zo kartplaza is duur! en dan nieteens voor een heel uur, maargoed we zijn met meer mensen maar wil je 2 uur voor 2 banen dan wordt dat meer dan 80 euro! is wel erg veel ofniet?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:14

Uhm, je betaalt dus niet €41,- per persoon, per 2 uur, per baan.
Je betaal voor 1 baan, en dan ongeveer 2 uur (210minuten), €41,- dat deel je door 8, want er kunnen 8 mensen op 1 baan.
Dan zit je dus op: 41:8 = €5,13 (5,125), per persoon voor 2 uur bowlen!

Maar hou er wel rekening mee, we zijn met meer als 8 personen dus hebben meerdere banen nodig, dus we zijn met ze allen wel meer als €41,- kwijt.

Maar per persoon betaal je dus €5,13 voor bijna 2 uur bowlen! Knipoog je zit op 210 minuten, als je die 55 minuten in acht houd.. dat is dus 10 minuten minder als 2 uur nouja dat is nog niet zo'n ramp of wel?
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 30-10-07 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:16

_Marinke_ schreef:
Uhm, je betaalt dus niet €41,- per persoon, per 2 uur, per baan.
Je betaal voor 1 baan, en dan ongeveer 2 uur (210minuten), €41,- dat deel je door 8, want er kunnen 8 mensen op 1 baan.
Dan zit je dus op: 41:8 = €5,13 (5,125), per persoon voor 2 uur bowlen!

Maar hou er wel rekening mee, we zijn met meer als 8 personen dus hebben meerdere banen nodig, dus we zijn met ze allen wel meer als €41,- kwijt.

Maar per persoon betaal je dus €5,13 Knipoog

ja ik snap dat het niet per persoon is, maar we zijn nu met 8 of 9 mensen die gezegd hebben dat ze kunnen op de 21, als je dus met laten we uitgaan van 10 man bent dan moet je toch 2 banen, dus 82 euro : 10 = 8.20 ach ja je hebt ook gelijk valt best wel
mee Knipoog en er kunnen er vast wel meer dan 10 haha

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:19

Ja inderdaad Knipoog
Als we 2 banen huren, kunnen er maximaal 16 mee.. en er gaan er tot nu 10 mee (reken mij er maar bij)

Er zullen er ongetwijfeld nog wel wat afzeggen, maar misschien gaan er ook nog wel wat meer mee. Als we uiteindelijk met 8 of minder mensen gaan moeten we wel even kunnen regelen dat we dan neit voor 2 banen maar voor 1 baan betalen Knipoog

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:27

hea ik wil ook wel mee doen Lachen! de 21e kan ik wel! en kartplaza is altijd wel leuk om daar te bowlen Ja

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:28

Het lijstje voor 21 december tot nu toe:
1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
7)Annemiek (onder voorbehoud van vrij kunnen krijgen)
8)Ilse (denk ik Pling )
9)Marinke (moet vrij kunnen krijgen, maar zal waarschijnlijk geen probleem zijn)
10)Maggy

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 22:19

Ja zullen we anders donderdag reserveren??? Dan zien we donderdag wel hoeveel mensen we hebben en aan de hand daar van reserveren we. Goed idee???

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:26

ik vind het prima! Ja

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:52

prima ik vind het best!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:42

_Marinke_ schreef:
1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
8)Ilse (denk ik Pling )
9)Marinke (moet vrij kunnen krijgen, maar zal waarschijnlijk geen probleem zijn)
10)Maggy
11)Jody

Eindelijk weer een meeting in Overijssel Haha! Ik doe ook mee Ja

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 08:37

Santosww schreef:
Ja zullen we anders donderdag reserveren??? Dan zien we donderdag wel hoeveel mensen we hebben en aan de hand daar van reserveren we. Goed idee???

Hoebedoel je?
Dat je pas de donderdag ervoor reserveerd?
Of aankomende donderdag?

Maar wel voor die vrijdag?

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 08:51

_Marinke_ schreef:
Santosww schreef:

Hoebedoel je?
Dat je pas de donderdag ervoor reserveerd?
Of aankomende donderdag?

Maar wel voor die vrijdag?

Morgen (donderdag) ga ik dan reserveren voor vrijdag 21 december...

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:10

Haha ja prima! Alleen dacht ik toch dat het de bedoeling was dat we eerst daar wat eten (patatje oid) en daarna bowlen???? Dus rond 18.00 uur wat eten en dan van 19.00 tot 21.00 uur bowlen??? En ik vind de kosten wel meevallen! We zijn met een hele groep! Twee uur plezier voor nog geen 10 euri valt wel mee toch!? Pling

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:17

Ik ga even kijken of ik wat van Vervoer kan regelen..
Niemand die langs Deventer moet toenvallig?

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 10:01

Ik kom niet langs deventer misschien iemand anders. Denkt iedereen er aan zich even aanhet lijstje toetevoegen van 21 december?? Aan de hand van dat lijstje ga ik namelijk reserveren. Morgen om 15.00 uur ga ik reserveren.

1)Diane
2)Deja
3)Dianne
4)Jorien
5)Katinka
8)Ilse (denk ik )
10)Maggy
11)Jody

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:09

Ja is goed, maar probeer wel te regelen dat als er uiteindelijk toch maar 8 of minder mee gaan dat we dan niet 2 banen in gebruik nemen maar 1!!!

En daar eerst wat eten vind ik opzich wel goed Lachen We kunnen ook langs de mac gaan ofzo (is daar vlakbij)

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:12

Op de mac was enig commentaar aan het begin vandaar dat we het zo doen...! Maar ik denk dat als we op tijd zijn, je makkelijk een baan af kan zeggen! Is daar altijd vrij druk dus!

En met de kosten, ik neem aan dat we gewoon delen door het aantal waarmee we zijn? Heb niet zo'n zin in het gezeur van wie heeft wat gehad... Haha! Iedereen mee eens? Neem aan dat we ongeveer hetzelfde nemen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:25

Ja, als we gewoon 2 banen huren en die samen betalen... en verder het eten gewoon ieder voor zich, want de 1 eet/drinkt meer als de ander he? Knipoog
En van de mac wist ik niet sorry, kan me voorstellen als sommige daar niet heen willen dus gaan we gewoon bij kartplaza wat eten en drinken Lachen

We kunnen ook zeggen, iedereen mag maximaal zoveel drinken,, zoveel eten etc. en dat we dan gewoon inderdaad alles delen.. anders krijg je weer dat de een wat meer eet,, en dan betaalt iemand die wat minder eet juist weer voor die enzo... krijg je daar weer gezuer over..

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:37

Iorrr schreef:
Op de mac was enig commentaar aan het begin vandaar dat we het zo doen...!

Ene Elisa zei dat ze vegetarier was, als reactie dan, van dat we wel naar de mac konden gaan, maar ik zie haar nog niet weer bij 't lijstje opstaan, dus vraag me af of ze nog mee gaat!

Over 't bowlen.. Ik vind prima dat je gaat bespreken, maar we hadden 't toch gehad over discobowlen? Gaat dat nu niet door en gaan we gewoon bowlen, of?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:43

Nou ik heb hier net gelezen dat dat discobowlen niet eerder kan dan half 10 geloof ik! Dus dan word het idd gewoon bowlen... Maakt ook niet zoveel uit toch?