Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zunzuncito schreef:Ik zie dit topic voor het eerst voorbijkomen, maar heb een verpleegkunde-din die toevallig dit weekend haar feestje viert en dus gaan bij mij meteen bellen rinkelen. Aangezien ze al niet te houden is wat betreft langsstuivende ambulances met loeisirenes, zou dit een zeer uniek en niet te vergeten kado zijn. Dus als ik het goed heb gelezen is de data 10 en 11 februari, zijn de kosten vanaf Berlijn +/- 60 euro pp en....en als ik de laatste post meereken gaan er dan al 7 mensen mee...dus dan maakt het veel uit als er nog 2 mensen meer bijkomen wat betreft het '8 vrouwen in een busje'-senario, toch? Ik ga natuurlijk mee om wat er te zien is en om Din op de foto te zetten als ze toch per ongeluk een keer gaat gillen. Wanneer is de dead (hahaha, snap-je-'m: dead...) line voor inschrijven/bevestigen of kom ik als spuit elf nog even nablussen?
info: 29 (Gelderland) en 30 (Brabant) jaar oud, taal: engels en vloeiend handen-en-voetenuitleg met vleugje overtuigingskracht, reizen: auto en trein.
Laatste vraag: moeten er gymschoenen mee om de 'gast'vrouw bij te houden?![]()
katiavl schreef:delerium duh dat jij gastvrouw bent! hahah zitten je hersenen weer in een bokaaltje bij gunther