Ik kan waarschijnlijk niet komen.. Ik heb een onsteking bij mijn evenwichtorgaan, een middenoorsgriepje, veroorzaakt door stress en ik moet 7 tot 10 dagen rust... Mocht ik wel beter zijn voor die tijd, kom ik langs hoor. Maar ik ga er niet van uit..
Dess - Eline - 13 jaar - Smilde - Huurpony Hevonen - Jesper - 14 jaar - Hoogezand - Eigen paard Sok - Evelyn - 19 jaar - Gasselternijveen - Bijrijdpaard Wineds - Wendy - 18 jaar - Zuidlaren - Verzorgpony Jannickee - Jannicke - 14 jaar - Zeegse- Eigen pony Talisa - Talisa - 18 dan - Glimmen - Eigen paard Dakie-Dagmar-19-Oosterwijtwerd-huurpony, misschien als het lukt kwa reizen. kan misschien ook nog wel andere mensen mee krijgen mist de pony's braaf zijn (mijn vriend wil namelijk nog een keer paardrijden lijkt hem erg leuk) maxie- evelien- 19 jaar - eigen pony
Klopt dit? Wie kan hierbij niet? En Dakie gaat je vriend wel of niet mee?
nee die gaat niet mee en ik trouwens ook niet. heb vrijdag autorijles, zaterdag een verjaardag. zondag gelukkig niks en maandag moet ik afrijden met de auto.
wordt een beetje te duure maand voor. heb nou al 3 verjaardagen achter de rug.
volgende keer meer geluk, misschien heb ik dan zelf ook mijn rijbewijs.
Dess - Eline - 13 jaar - Smilde - Huurpony Hevonen - Jesper - 14 jaar - Hoogezand - Eigen paard Sok - Evelyn - 19 jaar - Gasselternijveen - Bijrijdpaard Wineds - Wendy - 18 jaar - Zuidlaren - Verzorgpony Jannickee - Jannicke - 14 jaar - Zeegse- Eigen pony Talisa - Talisa - 18 dan - Glimmen - Eigen paard maxie- evelien- 19 jaar - eigen pony
Dan houden we dit over, kunnen jullie allemaal wel?
Sok gaat als ik het goed gelezen heb op een huurpony, dan lukt het voor mij niet om met m'n verzorgpony te komen. Ik weet dan eigenlijk na donderdag pas of ik meekan op een huurpony. Moet donderdag afrijden en als ik slaag heb ik er wel geld voor, anders dus niet
Nee , als je het voor vrijdag laat weten dan kan ik het waarschijnlijl wel regelen Ik heb Carlos en Ollie al gereseveerd, wou Sok nou op Carlos? Waha ik raak een beetje in de war
huurpony heb ik op dit moment geen geld voor en vind de huurpony's daar niet zo leuk heb elke keer me handen open liggen (zelfs met handschoenen) en een zere kont van de zadels dus volgende keer ga ik wel weer mee met me eigen knollie
Jongens, ik zeg helaas af. Heb de avond ervoor mijn feestje van mn verjaardag, en zou zondag bij m'n vriend zijn ouders gaan eten, dus dat wordt wat krap allemaal. Bovendien loopt Moonlight nog niet goed genoeg voor een lange rit.. Helaas! Veel plezier alsnog!
Ik moet ook nog even kijken of ik meega Ik ben gister naar de Efteling geweest en ik heb heel erg pijn in mijn voeten. Bovendien liep Inschallah niet helemaal goed laatst. Ik ga vandaag sowieso naar Inschallah dus als die goed loopt en ik niet meer zo'n pijn heb ga ik gewoon nog mee
Misschien is het leuk om over een tijdje dan weer een meeting te gaan houden. Dan wil ik evt ook wel mee, maar ook mijn pony liep vandaag niet helemaal zuiver.