Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guppekop schreef:Hallo Bokkers,
Even voor de duidelijkeheid:
Ik organiseer een tinkerdag in Leusden en dat doe ik omdat ik gek ben van tinkers en iedereen een leuke en gezellige dag wil bezorgen. Ik heb er dan ook geen zin in om de 14e (en de 30e) als een politieagent rond te lopen of mensen van jan en alleman foto's lopen te maken. We hebben een goede fotograaf -Jan Bert Wedman (maakt ook reportages voor Omroep Amersfoort en heeft een eigen bedrijf)- gehuurd (Marlies weet wie het is) en die maakt die dag de foto's. Die kunnen we dan ook op de site gebruiken. (Deze fotograaf heeft de foto's op de site niet gemaakt.) Het is geen openbaar terrein dus onze regels gelden er.
Nogmaals: ik wil iedereen een leuke dag bezorgen. Als het de 14e een succes wordt dan wil het 1 @ 2x per jaar organiseren. Maar dan moet het ook wel voor mij een leuke dag zijn waarbij ik niet al teveel sponsors hoef te hebben zodat het zich zelf rendabel kan maken. Anders ben ik er zo mee klaar. Ik stop er namelijk genoeg tijd en energie in om te proberen het voor iedereen (dus ook voor mij) naar de zin te maken.
Als persoonlijk aandenken willen we alle deelnemers een foto naar keuze sturen en willen de deelnemers of anderen meer foto's dan kan je die tegen een kleine vergoeding bij bestellen.
Als je echt foto's wilt maken dan kan je bij de organisatie (dus via mij) een verzoek indienen of je foto's mag maken. Wellicht kan dat dan wel (maar dan wel, denk ik, tegen een kleine vergoeding aan de organisatie).
Uiteraard is het wel toegestaan van familie foto's te maken.
Nogmaals: ik vertrouw op jullie medewerking.
Groeten,
Michel Ruijs
ps. Heb je vragen of opmerkingen aan mij gebruik dan de Info@tinkerdagleusden.nl mail.
Ik kijk namelijk zelf zelden op Bokt.nl
Cheveyo schreef:en van bekenden/vrienden uiteraard
maar waarom wordt er niet gezegd wie de fotograaf is?
guppekop schreef:Cheveyo... Ik heb de naam toegevoegd.
En nee... dan heb je mijn verhaal niet begrepen![]()
![]()
Groetjes,
Michel Ruijs
guppekop op 8 september schreef:hoi
Rais en Cheveyo,
Leuk dat jullie ook komen kijken de 14e oktober of de 30e september.
Er loopt op beide dagen een fotograaf rond die foto's gaat maken en die komen ook op de site van de TinkerdagLeusden te staan. We vinden het dus niet goed dat er naast de door ons betaalde fotograaf andere mensen foto's maken die later al dan niet commercieel worden aangeboden aan derden. We zullen hier dan ook tegen optreden. Familiefotos en vrienden etc mogen natuurlijk wel.
Ik hoop dat jullie ons standpunt hierin begrijpen en ik vertrouw op jullie medewerking
Groetjes,
Michel Ruijs
http://www.tinkerdagleusden.nl
Pradaatje schreef:Je herkent die vlek die bij mij hoort vast wel
Shalimar schreef:Oh...
Euh, ik heb een blauwe ruitjes rijbroek aan denk ik.
Pradaatje schreef:Duss.. Mijn moeder mag wel gewoon foto's van mij maken? Toch?