Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, mijn vader is pas 12 uur thuis, kan pas vanaf half 2 
heb hem nou toch al vrij gehouden.
. 
01_Mexxlover schreef:dus dan ook echt half 2 daar allemaal aanwezigInfo post
9 september, [b]13.30 uur, de Brink (oprijden langs 't Hilletje, dan zie je vanzelf een groot bord met een P erop) Niet het 'P' bord wat vóór 't Hilletje staat volgen! Maar oprijden langs 't Hilletje en dan rijdt je vanzelf tegen een andere 'P' bord aan.[/b]
Neem €5,- mee voor eten en drinken!
Mijn mobiele nummer voor noodgevallen of wanneer je het niet kunt vinden; 06 13 23 77 92 ( penny ) of 06 14 13 15 10 ( mandy ). Even opslaan in je telefoon!
Verder lijkt me alles duidelijk toch? Voor vragen over de route, parkeerplekken, locatie of iets anders kun je bij mij zijn of bij piccasox
.
.
of ik moet op een van onze pony´s gaan.......
beterschap met je paardje
op wedstrijd ging t wel goed maar daarna stapte ze erg onregelmatig heb dus besloten om haar een week stil te zetten en daarna te kijken of het over is. Denk dat het voor haar teveel wordt om een lang ritje te gaan maken. Ga deze week eens kijken hoe onze pony loopt buiten. Ik zou best met haar mee kunnen alleen heb ik dus liever een paard dat uit zichzelf al goed voorwaarts is (pony wil niet goed verruimen in stap dus de vorige keer hield ik de groep amper bij, geef ik been krijg je de hele tijd tussen door drafpassen is voor mijzelf heel vervelend. Is alleen haar stap die zo traag is.dravend kan ik de rest makkelijk bij houden)