Ik ben toch niet de enige die aan de zuip gaat daar? Nouja, ik vind het gewoon lekker om een wijntje erbij te drinken voor de gezelligheid. Paar glaasjes.
Anne, dan haal ik je gewoon thuis op. Eens kijken, een heeel globale planning hoor Ik weet Anne en Stacey nog niet te wonen 17.00 Sita 17.30 Nicole 17.45 Anne 18.00 Stacey 18.30/18.45 @ Desiree
Ik heb eventueel ook het telefoonnummer van de brug. Als je dan bij Nicole wegrijdt, kun je vragen of dat ie open staat of niet. En dan rijd je of over de sluizen of over de brug.
(Deden wij vroeger altijd, stamt nog uit de 'arie-staat-in-phillipine-tijd')
Hmm... *is niet bekend in jullie gebied* Maar... als ik vanaf Anne naar jou rijd, kom ik dan over de brug / sluizen? Wil je mij ook routebeschrijving voor dummies pb'en?
Stacey, ik kan me nog herinneren dat jouw moeder altijd belde idd, of de brug open stond of niet... Vroegah
Ehm, als je vanaf Nicole komt, kun je over de brug zo naar Zaamslag crossen. Vanaf Zaamslag is het dan heel gemakkelijk door de polder naar Othene, waar Stacey woont.
Ik vraag 5 euro voor benzine, tol etc. Heb gewoon de totale km's opgeteld, tol erbij, gedeeld door 5
Verder, bijgerechten wat ieder dus zelf wilt, dit is dus voorlopig :
Desiree : eten + drinken Maya : rijst en monicasalade Stacey : stokbrood. Anne : Rosé en witte wijn Nathalie : Marshmallows + koekjes + knoflooksaus. Sita : Huzarensalade, Kruidenboter, evt. sausjes, drank. Nicole : tomaten, komkommer (groenvoer )
Vlees... dat is me nou erg onduidelijk eigenlijk - Shaslicks (dat zijn die stokjes met vlees met groentes Nicole ) - Hamburgers - Saté - Vis ? - Frikandellen? - BBQ-worsten.
Hmm.. Inderdaad.. Hebben we een alternatief? We kunnen ook heel gezellie bij Dees op de poetsplaats zitten natuurlijk!
bij ons is het idd heel gemakkelijk om ergens droog te zitten, we hebben zowiezo een grote partytent die we op kunnen zetten, maar evt kan idd op de poetsplaats net zo goed. maar bij mooi weer zet ik het denk ik allemaal lekker in de wei neer.
ik heb de routebeschrijvingen doorgestuurd naar maya en nathalie, de rest rijd mee toch? verder zal ik nog even aan beide mn telefoonnummer door pb'en, was ike ven vergeten
Wil je mij ook even een routebeschrijving ( of in ieder geval je adres) doorgeven? Als je het goed vindt, kom ik even een drankje doen. Ik moet nog wat spulletjes aan Maya afgeven!
Weet je al ongeveer een prijs voor het vlees Desiree?
Ik ben net de boodschapjes wezen doen. Heb geen sausjes gekocht. Want we hebben laatst gebbq't met de familie en toen hadden we onwijs veel potjes saus over. Heb net gekeken en die zijn nog allemaal goed dus die neem ik dan mee.
Verder heb ik huzarensalade en kruidenboter gehaald. Ik hoef er niks van verrekend te hebben ofzo.
Oh Maya, is het misschien mogelijk als je mij van het werk haalt even langs mijn huis te rijden om alles op te halen? Anders moet ik alles meesjouwen naar het werk. Zullen ze ook wel raar kijken