Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mietje schreef:Ligt er ff aan of het op een dag is waarop ik kan, maar anders kunnen er ook wel mensen bij mij pitten eventueel
Vjestagirl schreef:Dan geef k heel stiekem de voorkeur aan Eef... Ik heb absoluut niets tegen jou Frouk, maar ik ben nogal bang voor vreemden en ik vermoed dat je niet in je eentje gaat bbqen?
Vjestagirl schreef:Dan geef k heel stiekem de voorkeur aan Eef... Ik heb absoluut niets tegen jou Frouk, maar ik ben nogal bang voor vreemden en ik vermoed dat je niet in je eentje gaat bbqen?
JeroenS schreef:Vjestagirl schreef:Dan geef k heel stiekem de voorkeur aan Eef... Ik heb absoluut niets tegen jou Frouk, maar ik ben nogal bang voor vreemden en ik vermoed dat je niet in je eentje gaat bbqen?
Dan is het al een prestratie op zich om naar de meeting te gaan Martine.
Vjestagirl schreef:Whahahahaha
Ik ben bang voor mensen in het algemeen, niet specifiek voor mannen... Zullen we dit gesprek ff naar t topic verplaatsen?
Vjestagirl schreef:Deels wel ja...
Nee, weet je, ik ken jullie n beetje, ik heb enigsinds een idee van wat k kan verwachten en k weet wie er komen gaan. En ik ben gewoon niet zo van de mensen die k niet ken.
Liesje_Lover schreef:Ik kan bijna altijd.. maar moet het in Groningen dat is echt duur en ver weg
Frouk schreef:Vjestagirl schreef:Dan geef k heel stiekem de voorkeur aan Eef... Ik heb absoluut niets tegen jou Frouk, maar ik ben nogal bang voor vreemden en ik vermoed dat je niet in je eentje gaat bbqen?
haha nee we zijn dan met een man of 31, maar dat zou dan alleen op vrijdag zijn.
Ik zou dan ook moeten blijven slapen ergens want mn bus gaat s avonds niet meer terug
Liesje_Lover schreef:Ja ik heb wel ov zal zo wel eens kijken hoe duur het wordt.