Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
myxlea schreef:Haha, ik hoop gewoon dat ik mag!
myxlea schreef:Ik weet niet of ik voor de meeting al een nieuwe heb, mijn oude is gewoon zo krakkemikkig, kun je geen normale foto mee maken hoorEn die nieuwe van me pa is heilig en daar mag hij alleen aan koemn
sindbad schreef:Lijkt me indd handig.ik heb het tegen mijn moeder gezegt dat we van plan waren er een meting te doen in Utrecht, ik zei tegen de tijd dat school weer begint, maar Oktober kan ookZal het wel zelf moeten betalen.
Maar over dat bowlen, betaal je per baan? Want als je met z'n 5 of 6en op 1 baan gaat kan je de kosten delen als ze niet te hoog zijnDan drinken we daar misschien wat en gaan niet daar eten, dat zal wel duur zijn, maar gaan we daar ergens iets eten. Vb de bakkerij bart, frietje ofzo
en dan nog even de stad in.
myxlea schreef:Ik ga het vandaag wel ff vragen!
Rochelle als ik vanaf zwolle ga dan spreken we nog wel wat af, waarschijnlijk wel!
Dan zou ik ook met jullie mee kunnen reizen,
En lea misschien kan ik dan bij jou slapen, of bij Rochelle.
En dat men ouders me de volgende dag ophalen!Citaat:Okik weet niet of de trein in zwolle stopt, daar hoef ik niet over te stappen, maar ik weet niet of hij in zwolle stopt om meer pasagiers op te halen.
En lot, ik denk dat je hier wel kan blijven slapenAls het bij allebei kan moet je denk maar ook gewoon kiezen wie het dichts bij is, dan hoeven je ouders niet zo ver te rijden