Ik ga zo even in mijn agenda checken wanneer ik dan wel kan. Voor mij kan het sowieso alleen op zondag. Vrijdagavond werk ik, zaterdag werk ik de hele dag en moet ik 's avonds oppassen. Ik las snel iets over een donderdag in het topic? Dan kan ik wel. Weet alleen niet of dat met een mogelijke datum te maken had
In principe kan ik altijd wel maar bedenk met net dat als ik niet mee kan rijden (wat dus de 29ste niet meer kan) dat het dan wel moeilijk gaat worden... Dan moet ik óf bij iemand slapen, óf heel de nacht in Tilburg rondhangen. Omdat ik lang moet reizen denk ik niet dat ik nog thuis kom. Ik kan misschien nog net een trein nemen naar Leeuwarden maar in Hallum kom ik waarschijnlijk niet meer dan... Misschien toch mam eens vragen om de auto...
hey hallo , had er zeker overheen gelezen want wist niet dat jullie dit van plan waren. Zou graag meegaan alleen , is tilburg wel erg ver weg en ik ben van 23 juli t/m 12 augustus in kroatie , daarvoor of daarna kan wel als ik met iemand mee kan rijden , bijvoorbeeld vanaf utrecht. Als het mag van jullie tenminste ben niet zo'n hele grote poster in het topic
Ha, een beetje laat, heb het topic niet volledig doorgenomen, maar 22juli is de enige dag dat ik misschien zou kunnen komen (als ik vervoer vind) de andere data's zijn zoiso onmogelijk, want dan zit ik van mijn heerlijke (of ze even gezond zijn betwijfel ik) griekse menus te genieten
Is het niet handiger om deze meeting te verplaatsen richting september? Dan is iedereen terug van vakantie, vakantiebaantjes zijn dan veelal afgelopen, iedereen zit weer in het ritme
Dan kunnen misschien ook wat meer mensen, is wel zo leuk
Alleen ben ik dan op Curacao Ik denk niet dat we er nog uitkomen he, dan moeten we het maar op de lange baan schuiven... Of jullie gaan lekker meeten in september natuurlijk