heb 2 dagen een zadel (of miss wel 3
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
verder heb ik bruilofd van Vrienden, werken zeepvoetbal werken en dinsdag vrij woensdag ook kan ook op een avond
en zin om richting pannenhuisje te crossen
dinsdag
of een avond
is wel een flink eindje dus moeten wel om te kijken of het tedoen is een stukkie crossen
die zondag hebben we natuurlijk alle tijd
als ik er dan weer van overtuigd ben dat hij niks doet gaat het misschien weer beter
dan iig alleen op de meeting wel
StalHaast schreef:dus het is de 15de ??
Jammer, dan kan ik niet mee, veel plezier jullie!
en als er iemand op cint gaat wil ik daar bij zijn...
. had ze wel voor me over
. 
StalHaast schreef:Ja ik ga naar limburg, dus das nie zo ver opzich, maar we gaan de 14de weg, is ook zo stom om de 2de dag naar huis te gaan
mn pa moet weleens terug naar huis om te werken, alsie dan naar huis moet kan ik wel mee naar huis om te boscrosse, maarjah op zondag hoeftie natuurlijk niet terug
. kunnen we anders niet 8 juli? Desiree_Tina schreef:StalHaast schreef:Ja ik ga naar limburg, dus das nie zo ver opzich, maar we gaan de 14de weg, is ook zo stom om de 2de dag naar huis te gaan
mn pa moet weleens terug naar huis om te werken, alsie dan naar huis moet kan ik wel mee naar huis om te boscrosse, maarjah op zondag hoeftie natuurlijk niet terug
Jammer. kunnen we anders niet 8 juli?

behalve denise en hilde... dus wat mij betreft kan t gewoon doorgaan... we kunnen toch hierna NOG een keer wat doen?