Hoe laat begint het? Misschien kan ik wel bij mijn zusje slapen de dag ervoor, die woont in ommoord..
Ik werk zelf in schollevaar, ik weet niet waar jij woont in Capelle? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mause schreef:SP is een erg veelzijdig mannetje, kan veel tegelijkertijd...
dacht dat alleen vrouwen zo goed waren in multi-tasking 
) , dan kunnen jullie mooi de rest van de mannen afleiden terwijl ik oogkleppen opzet en iedereen kan verslaan met wat voor spel dan ook
STEN schreef:Multitasken? kan echt wel voor een man! wij kunnen aan sex doen, en tegelijkertijd aan sex denken
en damn, Maarten pakt mijn idee af! Ik moet dus nog even iets sneaky;s verzinnen voor hem...

Maarten schreef:Dames, dames.... niet gaan oefenen met poker (vooral knudde spelen) , dan kunnen jullie mooi de rest van de mannen afleiden terwijl ik oogkleppen opzet en iedereen kan verslaan met wat voor spel dan ook

Mause"]
jajajajaja, dat zou jij wel willen he.... en dat noemt zichzelf dan nog een "verlegenventje".... tssskk
[/quote]
Ik ben heel erg verlegen hoor, ik ben die grote gozer met die rooie kop die niks zegt.![]()
[quote="Sten schreef:Multitasken? kan echt wel voor een man! wij kunnen aan sex doen, en tegelijkertijd aan sex denken
Sten"]
Multitasken? kan echt wel voor een man! wij kunnen aan sex doen, en tegelijkertijd aan sex denken
[/quote]
[qoute="vvtjuh schreef:Sterker nog we kunnen sex hebben en aan sex met een ander denken.