Jahoor, dat kan wel.. moeten ze maar rekening mee houden.. Al ga ik voor september wel iets meer gericht trainen, ben ik wel van plan. Meer naar strand (kan straks toch met rijbewijs ) en meer mul zand meenemen.. Weet nu waar ik aan toe ben nl..
Anne, vraag jij het nog aan die vriendin van je of ze meegaat? Dan kunnen we misschien na het weekend reserveren?
Voor het weekend van 21/22/23 september zitten de hotelkamers VOL, er zijn wel paarden beschikbaar om te huren en eigen paarden kunnen ook gestald worden. Wij zouden dan in het kamphuis moeten slapen. Is een vergrootte versie van de groepskamer.. dus in 1 ruimte zijn 4 slaapruimtes voor 8 personen ofzo gevestigd.. Nu vertelde ik die mevrouw dat dat niet handig is, in verband met mee te nemen slaapzakken en al dat gedoe.. maar zij zei dat het eventueel mogelijk is, dat alles opgedekt wordt. Nadeel is wel.. dat we de douche en wc moeten delen met alle mensen in dat kamphuis.. Dus dat kunnen er veel zijn...
In oktober was ze nog niet vol..
Ik opperde 6/7 oktober, waren er nog genoeg kamers. Weekend erop waren er ook nog genoeg kamers en paarden (13 oktober)
En laatste weekend van oktober was ook geen probleem, weekend daarvoor wél.. iv.m. ruiterkampen en herfstvakantie..
Dus wat zullen we doen??
Graag snel bericht.. zodat ik vandaag of morgen terug kan bellen..
Dat weekend in oktober (5,6 &7 oktober) zou voor mij kunnen hoor Laatste weekend is voor mij ook goed, maakt dus weinig uit. Ik ga Ilse even smsen of zij 1 van de data niet kan..
Ik ga dan voor het weekend van 13 oktober of het laatste weekend
Heb namelijk net even de endurance kalender bekeken en 23 september is de wedstrijd in stekene dus die wil ik eigenlijk wel proberen mee te doen. Maar dan ga ik liever niet gelijk het weekend erna al weer weg. Edit 6 okt is al twee weken erna... nou ja mij maakt het niet uit dan denk ik.
Zie overigens in de poll dat het weekend van eind aug ook veel stemmen had, of gaan jullie liever later?
Kijk op zich maakt het mij niet uit wanneer we precies gaan , alleen moeten we wel rekening mee houden des te later we gaan des te meer kans op slechter weer. Maar het is dan wel koel
Ikv ind van slecht weer niet echt opgaan eigenlijk.. vorig jaar was oktober prima qua weer en jaar ervoor ook.. In mei gingen we en kan je ook heerlijk weer hebben.. wat gaven ze bij ons af? Regen..
Zullen we even als optie 13 oktober houden? Kijken of Stace dan ook kan? Zal haar nu even smsen..
Anne, vraag jij even aan Ilse of ze 13 oktober ook kan?