En glijdt ie nog beter Nee bij mij valt het er waarschijnlijk ook uit, juist als broek te strak is, daarvan zijn de zakken niet zo groot... Laat telefoon wel thuis denk ik....
ik heb misschien een 6e persoon die mee gaat whoeiiiii wel zo gezllig, of ook niet is een goede vriendin van me die ik al maaaaanden niet heb gezien of gesproken, en is net als ik zo gek als een deur
laatste keer dat wij er waren, hebben we kleine knulletjes uit de pegasus gejaagt, "oh nee daar heb je die wijven weer die zo hard gillen"whahahha
Normaal ben ik niet zo'n krijser, maar ben bang dat ik nu toch niet achter kan blijven Heb er al helemaal zin in (ben net een klein kind soms ) lekker uit ons dak gaan
ik heb er ook zin in!!:D ik ga maandag ff een kaartje halen bij de Appie. hoop alleen niet dat het van dat plakkerige weer is zoals nu...pfff het moet gewoon en graadje of 20, zonnetje en vooral geen regen zijn:D
Hmmmz net even gekeken op weeronline.nl wat de vooruitzichten zijn voor donderdag... Laten we maar hopen dat dat nog veranderd, want voor nu staan er regen en onweer op het programma
Hey wat jammer dat ik het nu pas lees. Met zijn hoevelen zijn jullie? Begrijp ik dat jullie as donderdag gaan? Ik zou het erg leuk vinden om evt ook mee te gaan, maar dat laat ik eventjes aan jullie over of het mag...
donderdag 14 juni: Laura24 - 25- uit alkmaar, kan mensen onderweg oppikken Rosita - 23- kan mensen oppikken tussen utrecht en kaatsheuvel passie - 18 - Horn (limburg) samen reizen een mogelijkheid xx_Irisje- 18 - Westerhoven (valkenswaard), crossmonster - 28 - kan mensen oppikken tussen kaatsheuvel en heesch Denice - 18? - Zoetermeer
Deze?
Dan zijn we nu dus met 6... Wat vinden jullie meiden, kunnen we oneven?
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 11-06-07 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
die lijst klopt wel alleen denice heb ik niets meer van gehoord, dus ik ga ervanuit dat zij niet meegaat. ik vind een oneven aantal op zich geen probleem....als we een beetje afwisselen wie er alleen zit, vind ik het prima hoor!
ik heb een oranje mouwloos ding gevonden, dus het moet wel lekker weer zijn, anders zit ie onder een spijkerjackie ofzo verstopt;)