Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik kom wel. May is 25 juli uitgeteld, maar zij is ook Maiden en haar moeder droeg ook nooit over, dus ik ga ervan uit dat het veulen er dan is. Maar mijn ouders houden haar toch in de gaten, dus ik kan veilig weg
 maar ik kom wel. May is 25 juli uitgeteld, maar zij is ook Maiden en haar moeder droeg ook nooit over, dus ik ga ervan uit dat het veulen er dan is. Maar mijn ouders houden haar toch in de gaten, dus ik kan veilig weg  

)
 )                                                         
 Als het de melkerij wordt is het het plaatsje Zeeland, niet ver van Oss af.
 Als het de melkerij wordt is het het plaatsje Zeeland, niet ver van Oss af.  
  ) is er nog niet in verwerkt.
 ) is er nog niet in verwerkt.                                                         

Die krijgen we wel mee die dag.
  Die krijgen we wel mee die dag. 

)
 )                                                         
 Janneke presteert het om als enige een harde nee op de 29ste te hebben en heeft verder een bijna onmogelijk lijstje.
  Janneke presteert het om als enige een harde nee op de 29ste te hebben en heeft verder een bijna onmogelijk lijstje.  Nu snap ik ook je "ik zie wel of ik mee kan gaan" pb-tje.
  Nu snap ik ook je "ik zie wel of ik mee kan gaan" pb-tje.  

Neonlight schreef:Jij spelbreker!Janneke presteert het om als enige een harde nee op de 29ste te hebben en heeft verder een bijna onmogelijk lijstje.
Nu snap ik ook je "ik zie wel of ik mee kan gaan" pb-tje.

Neonlight schreef:Ja, 29 juli is op een zondag. Kun je ook andere data doorgeven Minnie-Muis?
MM, bedoel je met 19/20 19 en 20 juli? Maakt niet uit trouwens, zowel in juni als juli valt het niet in het weekend, en we focussen alleen op de weekenden.Ik noteer je MM.

Muzefee schreef:Neon; de data missen.

Ik wacht alleen met smart op Djesseka, zij is initiatiefneemster, en ik mis haar in het lijstje.
  Ik wacht alleen met smart op Djesseka, zij is initiatiefneemster, en ik mis haar in het lijstje.                                                         
 Eerst ideeen opperen en em dan smeren... hahah. Opschieten
 Eerst ideeen opperen en em dan smeren... hahah. Opschieten  !
!