Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ldinalover schreef:@ x_marr: we hadden namelijk altijd dat we met de FRIESE bokkers(dit groepje dus) naar het Fjordenpaard gingen..
Maar daar heb ik dus even OVERHEEN gelezen.
Dus hoef je niet meteen zo vreselijk overdreven te reageren.
Pascalleee schreef:Citaat:#1: Flying_Angel ( Rikst ) - 15 Jaar
#2: car0linee (Caroline) - 18 jaar.
#3: Odettelover( Marjon)- 17 jaar.
#4: Klaasje (Klaas) - 16 jaar (onder voorbehoud)
#5: supertinkie (nynke) - 17 jaar
#6: Bokkiej (Annemarie) - 14 jaar
#7: Pasamba (Celine) - 16 jaar (onder voorbehoud)
#8: Marlottie (Marlot) -18 jaar
#9: Krukjuh ( Robin ) - 16 jaar
#10: Pandour_iene ( Elna ) - 15 jaar
#11 Pascalleee (pascalle) - 14 jaar
#12: Ldinalover (Inge) - 14 jaar (onder voorbehoud eigen pony mee)
tuurlijk ga ik mee rikst!!
Britt_Sisi schreef:dan gaat de gene met de makste pony midden dwars over een pad staan!
Klaasje schreef:Marr en Laura; Ik weet niet waar jullie naar op uit zijn, maar zo te lezen een beetje ruzie zoeken e.d. Jullie weten beiden niet wat er in het vorige topic is geweest en halen conclussies ergens vandaan dat Joost mag weten, ik weet het namelijk niet.
Laten we het even gezellig houden, als je niet mee gaat hoef je hier ook niet te reageren, al helemaal niet als je een slechte dag achter de rug hebt, wordt de sfeer niet beter van.
Klaasje schreef:Marr en Laura; Ik weet niet waar jullie naar op uit zijn, maar zo te lezen een beetje ruzie zoeken e.d. Jullie weten beiden niet wat er in het vorige topic is geweest en halen conclussies ergens vandaan dat Joost mag weten, ik weet het namelijk niet.
Laten we het even gezellig houden, als je niet mee gaat hoef je hier ook niet te reageren, al helemaal niet als je een slechte dag achter de rug hebt, wordt de sfeer niet beter van.