Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dootjee schreef:Zo, nog meer mensen die fries met zijn errrrgg ingezakte rugje gezien?
Yentl_ schreef:ik heb jullie niet gezien
dat appaloosading was gaaf he!
Suor schreef:dootjee schreef:Welk shetje? Er was toch zoon lief hummeltje...
Hij/zij stond in een hok op de hoek tegenover de zuurstokkenkraam, samen met nog twee anderen en was donkerbruin. Echt zo'n lief koppie zat erop
Yentl_ schreef:doe maar gewoon hoor
Miss_Shet schreef:Suor schreef:
Tegen over de zuurstokken kraam heb ik vandaag een leuke merrie gekocht.Creme dun 90 cm en is drachtig,echt een schat.
Misschien heeft iemand een foto van haar.Ze stond bij een jonge boer.
Citaat:Tegen over de zuurstokken kraam heb ik vandaag een leuke merrie gekocht.Creme dun 90 cm en is drachtig,echt een schat.
Woplala schreef:Citaat:Tegen over de zuurstokken kraam heb ik vandaag een leuke merrie gekocht.Creme dun 90 cm en is drachtig,echt een schat.
Mmm, misschien wel gezien, maar is me niet bijgebleven dan denk ikStond ze met allemaal andere shetjes aan een hekje vast?? (zie foto van die shet met blonde manen)..
_Mevrouwtje_ schreef:Trouwens ff tussen door,,
ik was er echt al heel vroeg rond 7 uur,, Maar er kwam een auto aan met trailer.. En een shetje erin..
Toen de auto de bocht om ging ging het zij deurtje open..
Me moeder zag het shetje er al een beetje uitkomen en begon te schreeuwen naar die auto/mensen.. en nog veel meer mensen!
Ik liep al vast door met me moeder en later.. hoorde we dat er een ongeluk was gebeurd..
Waarschijnlijk met het shetje die in de trailer stond..
Wie o wie heeft hier iets van gehoord??
Miss_Shet schreef:Volgens mij doe ik iets fout met de foto??
Ik weet alleen niet wat,iemand????