Ilse en ik gaan eens even leven hier in brengen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goed bereikbaar, en nog een leuk station ook.

Wie wanneer op vakantie schreef:Ilse (Boxtel): 30 juni t/m 7 juli & 14 juli t/m 28 juli.
Nienke:
Ilse (Hillegom):
Nathalie:
Dien:
Dana:
Yonne:
Vera:
Wie wanneer op vakantie schreef:Ilse (Boxtel): 30 juni t/m 7 juli & 14 juli t/m 28 juli.
Nienke: 8 juli t/m 13 juli & 4 augustus t/m 18 augustus.
Ilse (Hillegom):
Nathalie:
Dien:
Dana:
Yonne:
Vera:

Ilse (Hillegom): 14 juli t/m 28 juli
Nathalie:
Dien:
Dana:
Yonne:
Vera:
)
maar áls het dan is.. tsja wat is dan wijsheid, ik kom 28 terug met ilse, dan daar blijven? anders blijf ik heen en weer rijden
Maar laten we nu samen eerst even andere dingen plannen. Wie wanneer op vakantie schreef:Ilse (Boxtel): 30 juni t/m 7 juli & 14 juli t/m 28 juli.
Nathalie:
Dien: 7 juli (is geen vakantie, maar goed, dan kan ik niet.) en vanaf 19 juli 3 weken (weet niet precies wanneer ik terugkom.) En van 19 t/m 25 augustus.
Dana:
Yonne:
Vera:
Nathalie:
Dien: 7 juli (is geen vakantie, maar goed, dan kan ik niet.) en vanaf 19 juli 3 weken (weet niet precies wanneer ik terugkom.) En van 19 t/m 25 augustus.
Dana:
Yonne:
Vera: 14 juli - 3 september is mijn vakantie, maar ik kan al niet meer vanaf de 7e, want dan ga ik met paar vriendinnen zomertouren/kamperen