Als we er met de trein kunnen komen kunnen lisa en ik
ja kan de trein nemen tot tilburg of uhhh nog een plaats en vanaf daar gaat een bus naar de efteling Tilburg ligt op 2 tot 6 km bij de efteling vandaan
phoe dat is een goeie mascha. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat retour erbij zit, maja je weet maar nooit natuurlijk. Zou gewoon een mailtje sturen naar de ns of even bellen Of iemand op bokt moet het weten?
Marleen wil wel komen Maar Ik kan op zijn vroegst om 10.21 in Den Bosch zijn. 11.15 gaat dan bus vanuit naar naar Efteling Dan ben ik er kwart voor 12. Terugreis maakt niet uit hoe laat t wordt Maar het is wel heel duur voor mij, als er maar heeeel weinig komen vind ik het de moeite ook niet, snappen jullie?
ja daarom willen wij ook een beetje weten wie er gaan , ik snap nog steeds niet waarom je de dag ervoor niet naar dronten mag marleen had je makkelijk met ons mee kennen rijden
Ik snap het marleen Het zou ook wel handig zijn als we over 2 dagen zo ongeveer weten wie er mee gaan. Tot nu toe weten Joyce ik ik het zeker Nu de rest nog
Mn pa wil me niet naar Dronten brengen zondagochtend en die dag daarvoor kan ik niet heen omdat ik die avond nog wat heb. En een bus rijd er niet s ochtends in de vroege ochtend naar Dronten Best flauw