Ik ga sowieso mee naar de break, maar ik denk niet dat ik blijf slapen. Ook kom ik iets later, omdat m'n zus haar verjaardag zaterdagavond viert. Maar over het slapen.. Ik vond het vorige keer super, maar ik ben steeds zo kapot als ik even thuis ben van stage en dan is het echt nodig dat ik weer een nacht fatsoenlijk en lang slaap. (En ergens anders kan ik nooit uitslapen).
Sorry, maar het is niet anders. Volgende keer beter! Maar we gaan d'r een feestje van maken in de break!
Sharon je bent lief!! Vind het ech heel jammer dat je niet meegaat!!
Wie neemt wat mee? Ik zal 18 broodjes halen, das toch wel genoeg? Marion nam wijn mee? Zal ik nog even een pak dubbelfriss en nog wat meenemen zonder prik?
Sja vervoer.. We zijn met z'n 6en dus passen niet in een taxi auto, maar een taxi busje is weer redelijk duur als we maar met z'n 6en zijn.. En het is ook een beetje saai als iemand van ons bobt hè?!
Aangezien ik totaal niet fit ben en vanavond eerst nog een concours met de muziek heb lijkt me het verstandig niet te blijven slapen, vind het niet zo fijn zwetend en al bij Elja op zolder te liggen . Mn moeder vind het al niet goed dat ik na de muziek ook nog eens ga breaken maar ik wil meeeeeee. Wil die meeting niet missen .. Hoop dat jullie dat begrijpen. Waarschijnlijk ben ik niet zo vroeg thuis, dus zouden jullie me willen smsen hoelaat de taxi gaat dan ga ik in iedergeval proberen op tijd bij Elja te zijn. Marion heeft mn nummer wel.
Gatsiedarrie wat baal ik, vanmiddag al veel geslapen dus hoop dat ik het vol houd. Straks dus ook nog in zo'n bloedhete gymzaal concours
Nu ga ik snel mn spulletjes klaar maken en dan zie ik jullie vanavond