sara0 schreef:Neemt ook iemand een camera mee??
Ik nog wat vriendinnen gevraagd, en die zouden even kijken hoe ze tegen die tijd
zaten met wedstrijden etc.. Dus misschien komen die er nog bij..
ik neem mijn camera zowiezo altijd overal mee heen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sara0 schreef:Neemt ook iemand een camera mee??
Ik nog wat vriendinnen gevraagd, en die zouden even kijken hoe ze tegen die tijd
fanny_loverr schreef:sara0 schreef:Neemt ook iemand een camera mee??
ik neem mijn camera zowiezo altijd overal mee heen
fanny_loverr schreef:je gaat toch zowiezo met paard mee op niet?![]()
ik had hem bij de vorige boktrit ook gewoon mee.
maar die van mij is zo klein dattie in mijn jaszak past.
fanny_loverr schreef:marjolein en ik moeten nog even kijken of we wel met beide haflingers gaan.
we zijn er zondag iig achtergekomen dat marjolein niet met het gewone zadel op andes kan.
sindbad schreef:We zijn sinds gisteren officeel begonnen met Starlight inrijdenHeb er gisteren opgezeten, beetje gestapt terwijl mijn moeder haar vast hield, ging allemaal goed
![]()
En morgen gaan we kijken of ze op het been wil reagerenZodra ze aan de longeerlijn een beetje bereden kan worden, worden er lessen met haar gevolgt
Dus hopelijk kunnen we mee met haar
horseloverx schreef:he stonden jullie zondag de paarden in het weiland te poetsen???
ik zag 2 meisjes bij de paarden. dan heb je mij en mn vriend ook wel gezien denk ik met de 2 honden.
fanny_loverr schreef:horseloverx schreef:he stonden jullie zondag de paarden in het weiland te poetsen???
ik zag 2 meisjes bij de paarden. dan heb je mij en mn vriend ook wel gezien denk ik met de 2 honden.
ja klopt, heb trouwens maar 1 hond gezienmaar dat zou wel aan mij liggen dan
als het inderdaad op een andere manier niet lukt met beide haflingers kijk ik even of ik tosca die dag mee kan nemen en anders moet ik maar op banjer.
maar dan moeten jullie rustig aandoen hoor want er zitten maar korte beentjes aan banjer, anders is ie zo snel moe