Mijn paard is begin Januari op dezelfde manier gegaan. ben er zelf bij geweest. Heb nergens spijt van.
Goed van jullie om dit topic te openen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillala schreef:Ik moest wel even slikken toen ik het filmpje keek. Ik vond vooral het einde naar, als het paard weggesleept/opgehangen wordt. Maar eigenlijk moet je er dan niet echt meer naar kijken alsof je naar een paard kijkt. Een paard wat in de stal ingeslapen wordt, dat wordt met een grijpding opgepakt en in een vrachtwagen geflikkerd en er wordt lijm van gemaakt, alsof dat leuker is.
Tja, als ik het zo zie, zou ik misschien ook mijn paard naar de slager brengen. Ik hoop dat het bij alle slagers zo gaat, maar dat weet je dan weer niet.
ma_rie_tje schreef:net filmpje geupload, kanik em niet meer vinden :S
saboontje schreef:Je zal die slager zo maar in het donker tegenkomen....
Foto's vind ik schokkender dan het filmpje, maar vind het niet heel schokkend.
bonney4evver schreef:
Pletje123 schreef:ma_rie_tje schreef:net filmpje geupload, kanik em niet meer vinden :S
Dat is een filmpje van hoe ze zo'n dierenlichaam 'strippen'?
Daar kan ik goed naar kijken. Alleen het moment van sterven vind ik afschuwelijk.
MissToseland schreef:vraagje: je kunt er toch ook voor kiezen dat je paard niet wordt gebruikt voor consumptie?
Liesje89 schreef:messica schreef:Hoe rustig het paard ook mag zijn en hoe snel het ook mag gaan ik vind het een heel naar en akelig gezicht!! En ik kan ook echt niet begrijpen dat er mensen op de achtergrond lachen misschien van de zenuwen maar als paarden liefhebber niet echt gepast lijkt me!! Bah...mijn paard gaat dus never nooit naar de slager!!!
Nou, inderdaad!
Lekker paard-waardig. Beest heeft zich zijn hele leven voor je uitgesloofd. Komt vervolgens in een vreemde ruimte waar het al ruikt naar dode dieren en waar een ontzettend drukkende en beklemmende sfeer hangt. Krijgt vervolgens een schot door z'n HOOFD om vervolgens met een harde klap op de grond te sodemieteren en even later weggesleept te worden..
Dát gebeurt dus écht never nooit met mijn paard, echt niet.
capraibex70 schreef:Pascale: jij rijdt dus in een Wintec zadel met rubber laarzen? No offence intended.
ma_rie_tje schreef:nou pascale, dan wordt jou paard toch lekker opgeknepen door de rendac.
En dan hopen dat die niet op vrijdag middag dood gaat, want dan ligt die lekker langs de weg te rotten tot maandag middag (of dinsdag als je pech heb).
Met alle stank en overlast van dien.
kan je lekker kijken hoe het paard dan opgeknepen wordt en boven op de andere kadavers in de vrachtwagen wordt gemieterd.
ma_rie_tje schreef:nou pascale, dan wordt jou paard toch lekker opgeknepen door de rendac.
En dan hopen dat die niet op vrijdag middag dood gaat, want dan ligt die lekker langs de weg te rotten tot maandag middag (of dinsdag als je pech heb).
Met alle stank en overlast van dien.
kan je lekker kijken hoe het paard dan opgeknepen wordt en boven op de andere kadavers in de vrachtwagen wordt gemieterd.
ma_rie_tje schreef:je meot toch lol kunne hebbben!
Nee dit is de koe