Zullen we dan 10 augustus afspreken om een proefrit te maken. Kan ik de auto wel meekrijgen. Daarna heb ik geen vervoer behalve de fiets (vriend heeft dan auto mee naar werk).
Wie wil er dan nog meer proefrijden, 10 augustus en hoe gaan we afspreken, waar gaan we rijden (bak of toch al een buitenrit, of misschien beiden als het klikt) hoelaat? waar? enz
Uhmm.. 10 augustus weet ik nog niet zeker of ik kan.. laat morgen wel even weten, maar tot nu toe denk ik het wel! Ik vind een bosrit wel het leukst denk ik, maar bak is misschien beter om uit te proberen! Bij die manege afspreken? Tijd, moeten we maar even voor bellen, denk ik?
Ik zat te denken aan een uur of 2 's middags. Ik kan rijden, wel graag vanuit Zwolle. En dan een uurtje of misschien anderhalf rijden en kijken of het wat is voor de buitenrit later in de maand
Ik had me aangemeld om mee te rijden met mijn eigen paard ( Arabisch Volbloed) maar euhm hoe oud is iedereen? Ik ben 25 en met alle respect voor de jongere onder ons Ik zie het niet zitten om als "oude taart" tussen de 12-13-14 jarige te rijden
Ik zou graag willen weten wanneer de meeting zelf is. Die proefrit heeft voor mij weinig nut als ik niet naar de meeting zelf kan. (Niet dat dat niet leuk is, maar het kost ook weer geld, en daar heb ik nou eenmaal niet zoveel van...)