Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zamora schreef:als het meezit neem ik mijn jonge merrie mee dus rit van 3 uur vind ik beetje veel, tenzij er onderweg een pauze ingelast kan worden en het geen racerit wordt...?
Zamora schreef:ik weet natuurlijk helemaal niet hoe ze is tegen die tijd, ik weet ook niet wanneer we gaanze gaat aankomende zondag weg voor 2 maanden training e.d. en als we dus in september pas gaan kan ik haar thuis nog even trainen, want lijkt me leuk om haar mee te nemen voor de ervaring. We zijn met school een keer in die omgeving wezen rijden en die beesten werden helemaal overstuur gereden en er is zelfs een ongeluk gebeurd toen. Rose weet het vast ook nog wel. Wil natuurlijk wel galoperen enzo maar niet bij elk lang stuk in volle rengalop nemen
maar jij snapt het wel denk ik haha
Als iemand een plekje in de trailer vrij heeft heb ik dan, mits Zamora mee kan nemen een brave töltende merrie over.
Zamora schreef:ik weet natuurlijk helemaal niet hoe ze is tegen die tijd, ik weet ook niet wanneer we gaanze gaat aankomende zondag weg voor 2 maanden training e.d. en als we dus in september pas gaan kan ik haar thuis nog even trainen, want lijkt me leuk om haar mee te nemen voor de ervaring. We zijn met school een keer in die omgeving wezen rijden en die beesten werden helemaal overstuur gereden en er is zelfs een ongeluk gebeurd toen. Rose weet het vast ook nog wel. Wil natuurlijk wel galoperen enzo maar niet bij elk lang stuk in volle rengalop nemen
Als iemand een plekje in de trailer vrij heeft heb ik dan, mits Zamora mee kan nemen een brave töltende merrie over.
sronnie schreef:Heeft er iemand problemen mee als ik een hengst mee neem?
cissie schreef:Zamora schreef:ik weet natuurlijk helemaal niet hoe ze is tegen die tijd, ik weet ook niet wanneer we gaanze gaat aankomende zondag weg voor 2 maanden training e.d. en als we dus in september pas gaan kan ik haar thuis nog even trainen, want lijkt me leuk om haar mee te nemen voor de ervaring. We zijn met school een keer in die omgeving wezen rijden en die beesten werden helemaal overstuur gereden en er is zelfs een ongeluk gebeurd toen. Rose weet het vast ook nog wel. Wil natuurlijk wel galoperen enzo maar niet bij elk lang stuk in volle rengalop nemen
Ben je gek? er wordt niks 'overstuur' gereden, als het zo'n rit zou worden ben ik weg.
Gewoon lekker relaxed een rit maken, gezellig kletsen en misschien voor de liefhebbers een galopje, bij een eerdere bokrit (die aanzienlijk groter was) hebben we op een geven moment een groepje gemaakt van mensen die graag een versnelling hoger wouden, die gingen naar links een zandpad op en de rest reed rustig de andere kant op.
Als ik voor mezelf alles op een rijtje zet gaat mijn voorkeur uit naar een rit in september die ong. 2/3 uur duurt!
Wat wil de rest?