Ik weet niet of ik mee ga poolen, maar dat zie ik dan wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Zeker:
-[***]
-Princess_
-FZ_Lin
-Lisetje
-Hanin
-N_atas
-Dwaallicht
-Sammiej
-Vivalavida ?
Misschien:
-linchen?
-xxriieterxx
-Cissie
Zamora schreef:paris en nicole komen ook
[***] schreef:Mensen, mijn excuses!
Ik had een afspraak bij de Trimmer voor mn hond dus zou zowiezo al wat later komen.. maar onderweg naar huis vertoonde hij weer pijnscheuten. Dus ik kon gelijk doorrijden naar de Da.. hij heeft pijnstiller gehad, had gelukkig geen koorts.. hopelijk einde van de week klaar met dit gezeik. Toen dacht misschien kan ik toch wel even gaan, als mn pa en ma oppassen.. werd ik gebeld dat mn paard koliek had. Dus ik als een gek naar stal.. gelukkig bleek het lichte koliek te zijn, maar schrok me kapot. Wel da erbij gehaald darmontspanner gehad en uurtje later was hij weer zo goed als de oude.. nog steeds niet met een gerust hart naar huis gegaan maar goed. ze houden hem in de gaten en wordt meteen gebeld zodra er iets mis is.
Dus mijn avond was TOP!![]()
Hoop dat jullie het iets gezelliger hebben gehad..
[***] schreef:Ja het is wat met de beestenboel.. Soms kun je niet met ze.. maar al helemaal niet zonder ze! Ze kunnen je behoorlijk laten schrikken soms.. en helaas kunnen ze niet praten om precies uit te leggen wat er nu aan de hand is..
Hart zit nog in mn keel. Als ik het woord koliek hoor vallen dan wordt ik helemaal week.. Maar goed.. heb net gebeld en hij stond er nog lekker bij.. wel voor de zekerheid alles wat eetbaar is uit zijn stal gehaald...
*zucht*
[***] schreef:Goeiemorgen allemaal...
Fijn dat jullie het toch wel gezellig hebben gehad!
Diesel kan ik wel laten helpen, maar ik kijk het deze week nog even aan. Het ging juist de goede kant op, maar denk dat hij zich toch iets te druk heeft gemaakt bij de trimmer en dat dat een effect heeft gehad daarop.
@ lisetje: Nee juist niet. Piërro heeft 1 keer koliek gehad hiervoor en dat was meer dan een jaar geleden en daar is hij toen aan geopereerd. En dit is zijn 2e koliekje tot nu toe... (2 teveel als je het mij vraagt)