Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:daar ben ik het wel mee eens, maar als vanveen tegen mij aan de telefoon zegt tussen 8 en half 9, dan neem ik aan dat dat vroeg genoeg is, en dat half 8 dus niet nodgi is.
Kijk dat iederen probeerd om er om 8 uur te zijn, snap ik heel goed. Dat probeer ik ook, met file tijd ingecalculeerd ben ik er rond 8-en.
Voor mij een heledag om te besteden, als ik nu naar mn paard ga zit ik alleen maar te janken. Hij heeft een lymfebaan onsteking en erg veel pijn (krijgt pijnstillers, maar helpt alleen tegen het ergste) een dik been (echt giga dik, het vocht komt zelfs door zn huid heen). Ik kan niks voor hem doen, hij kan zn stal niet uit (kan net aan blijven staan) en hij wordt pislink als ik hem waar dan ook borstel of poets...
dus tja, soms kan je je dag beter besteden dan bij de paarden
Ik ga er wel heen, da komt 2 of 3 keer op een dag nu (net hoe het met hem gaat) maar echt een dag zitten, dat wil ik nu niet (en we schieten er beide niks mee op)
Ik vind het gewoon ook zoooooooooo poedersuiker voor dat paard...
JoyCiej007 schreef:ma_rie_tje schreef:daar ben ik het wel mee eens, maar als vanveen tegen mij aan de telefoon zegt tussen 8 en half 9, dan neem ik aan dat dat vroeg genoeg is, en dat half 8 dus niet nodgi is.
Kijk dat iederen probeerd om er om 8 uur te zijn, snap ik heel goed. Dat probeer ik ook, met file tijd ingecalculeerd ben ik er rond 8-en.
Voor mij een heledag om te besteden, als ik nu naar mn paard ga zit ik alleen maar te janken. Hij heeft een lymfebaan onsteking en erg veel pijn (krijgt pijnstillers, maar helpt alleen tegen het ergste) een dik been (echt giga dik, het vocht komt zelfs door zn huid heen). Ik kan niks voor hem doen, hij kan zn stal niet uit (kan net aan blijven staan) en hij wordt pislink als ik hem waar dan ook borstel of poets...
dus tja, soms kan je je dag beter besteden dan bij de paarden
Ik ga er wel heen, da komt 2 of 3 keer op een dag nu (net hoe het met hem gaat) maar echt een dag zitten, dat wil ik nu niet (en we schieten er beide niks mee op)
Ik vind het gewoon ook zoooooooooo poedersuiker voor dat paard...
Oh jeej, sorry, dat wist ik niet.... Wat vervelend voor je dat het zo slecht met je paardje gaatIs dat ook één van de redenen dat je aan deze excursie meedoet? Zo ja, dan vind ik dat erg moedig; ik doe het meer voor de toekomst en uit interesse zeg maar, maar ik weet niet of ik in jouw positie sterk genoeg zou zijn om mee te gaan....
Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje mee
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj-NatassJa rijden mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Rijdt met Charlie_ mee
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje mee
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
22 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee
23 Inky_devil.......................Kwintsheul (naast den haag).. Eigen auto evt mensen mee.
24 PeruaansePas...............Groningen ....................nog 3 plaatsen over in de auto!!! Wil carpoolers meenemen
25 _ro0sj_ ....................Gelderland......................Heeft nog geen vervoer iemand nog plek?
26 Griebels
27 girlgamer
ma_rie_tje schreef:Neej, paard is afgelope woensdag nacht zo ziek geworden. Vanochtend is de DA weer geweest en heeft 4 spuiten gegeven, vanavond heb ik hem er zelf een gegeven (vochtafdrijvers).
morgen om 10 uur komt de DA weer om nog 4 spuiten te geven, en dan ben ik morgen avond weer aan de beurt. Afspraken staan nu zelfs al voor maandag ochtend
Zoals het er nu uit ziet, en we besluiten volgende week dat het over is, dan wordt hij ingeslapen. Simpelweg omdat hij niet in de trailer kan (kan zoiezo niet lopen, en moeilijk in de trailer staan met 1 achterbeen das leuk bij hobbels. Dan krijg je een omval effect).
Toch hoop ik dat hij het haalt (al heb ik er momenteel een hard hoofd in, een DA begint nl niet zomaar over kliniek, inslapen, zenuwsnede (al is het verboden, maar wordt nog wel gedaan zegt hij) ect...)
griebels schreef:Girlgamer en zachtblauw is een en dezelfde persoon, wisseling van naam
ma_rie_tje schreef:jammer!
dan staan we weer op 25.