naam ........................woonplaats..........vervoer
crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw?
Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
ElCamino.....................Naarden..............auto
Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee
(tnx alvast
)Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
CarpeDiem....................Herpen / Heesch........ Met crossmonster?? In bezit van auto.
@ crossmonster, ik kom bij jouw uit de buurt, dus wij kunnen sowieso wel samen rijden. Misschien dat een collega of stagiaire ook met mij meegaat..

dan kan ik het door geven aan mn stage...