danielluhhhh schreef:oke..nee...want misschien wilde leonie schoppers anders meemaar als remy dan bij ons in moet is ook niet erg..
Zij is toch geen bokker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danielluhhhh schreef:oke..nee...want misschien wilde leonie schoppers anders meemaar als remy dan bij ons in moet is ook niet erg..
LadyF schreef:Hoe meer zielen.....![]()
Vind het ook niet erg als het geen bokker is
Nikj schreef:Dan kan ik ook wel iedereen bij ons op stal meenemen
Zo blijft het toch geen bokkersrit?
Urose schreef:en anders meld ze zich toch gewoon even aan
alles opgelost
LadyF schreef:Hoezo is het geen boktrit meer als er niet-bokkers meegaan??
Bedoel wij zijn toch gewoon wél bokkers? Het gaat toch om ons dan?
danielluhhhh schreef:LadyF schreef:Hoezo is het geen boktrit meer als er niet-bokkers meegaan??
Bedoel wij zijn toch gewoon wél bokkers? Het gaat toch om ons dan?
ja als er 15 wel bokkers zijn en 1 of 2 niet...dan is het niet meteen een niet bokkers rit hoor
HupsSakii schreef:Gaan er tot nu toe alleen grote paarden mee ??
Mijnes is een D-tjee..Whaha
danielluhhhh schreef:@ ladyF dann dann..*denkt* is het heeeeelemaal niet leuk meer??(nu weer ontopic
)
HupsSakii schreef:ooh hahaOhja,je mag haar gerust voor bolle uitschelden,,doe ik ook namelijk
..Maar ik zal nog even proberen om een trailer te regelen..alleen moet er ook nog een auto voor..mijn ouders willen niet,en de andere heeft geen rijbewijs voor aanhanger..Word nog wat..Echt niet iemand die nog een plaatsje voor Coctail overheeft in de trailer.. En voor mij ?:P
HupsSakii schreef:ooh hahaOhja,je mag haar gerust voor bolle uitschelden,,doe ik ook namelijk
..Maar ik zal nog even proberen om een trailer te regelen..alleen moet er ook nog een auto voor..mijn ouders willen niet,en de andere heeft geen rijbewijs voor aanhanger..Word nog wat..Echt niet iemand die nog een plaatsje voor Coctail overheeft in de trailer.. En voor mij ?:P
Urose schreef:vol;gensmij nog net een D
maar voor hetzelfde geld een E haha