Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:Wat mij betreft, we zoeken eerst uit of we het met huurpaarden kunnen regelen.
Maya schreef:Wat mij betreft, we zoeken eerst uit of we het met huurpaarden kunnen regelen. En anders gaan we toch wel gewoon de groep met eigen paarden, en dan het liefst naar herberg de Brand...Dat moet gewoon iig doorgaan hoor :+
Citaat:Goedenavond,
Ik schrijf u deze mail om wat informatie te winnen.
Wij zijn van plan om met een groep, aantal deelnemers nog onbekend, een weekend te plannen om eens door de Loonse en Drunense duinen te rijden.
Wij zijn ons nu aan het orienteren op een locatie.
Natuurlijk is u locatie dé locatie bij uitstek. Ik heb al verscheidene positieve verhalen gehoord over uw bedrijf.
Ik wilde vragen wat de mogelijkheden zijn tijdens zo\'n weekendarrangement.
Wij zijn met een x aantal deelnemers, waarvan de helft in bezit van een eigen paard. De anderen hebben geen eigen paard ter beschikking. Nu was mijn vraag of we met een groep konden komen waarvan een deel met eigen paard en een deel met huurpaarden zou kunnen meedoen.
Wat zijn hiervoor de mogelijkheden en eventuele prijzen?
Het zou gaan om een weekend in Mei, waarschijnlijk rond 11 mei.
Hoe zijn de stallen bij u? We hebben namelijk een \'probleempaard\' bij, die door het luik durft te komen, maar wel naar buiten wil kijken. Dan blijft ze rustig. En een paard met luchtwegproblemen.
Graag hoor ik spoedig van u!
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Conchita de Maillie
Citaat:Beste Conchita,
Leuk dat jullie van plan zijn een weekend naar ons te komen.
Een weekendarrangement kan zowel met eigen paard als met een paard van ons.
De ritten gaan altijd onder begeleiding. (tenzij de mensen met een eigen paard alleen
willen rijden, maar dan noemen wij het geen arrangement meer) Manegepaarden
worden niet verhuurd zonder begeleiding.
In de bijlage staat in het kort beschreven wat de verschillende arrangementen
inhouden. Hier staan ook de prijzen bij vermeld voor mensen met en zonder eigen
paard. (Arr. A is in totaal 10 ur rijden en Arr. B is in totaal 7 uur rijden)
We hebben hotelkamers en groepskamers (stapelbedden waarbij zelf een slaapzak en
handoeken moeten worden meegebracht).
Er zijn 18 boxen beschikbaar. De meeste hiervan hebben de deur naar buiten kijkend.
Als u aangeeft dat er een paard bij is dat een box moet hebben met een deur naar
buiten, houden wij hier rekening mee.
Graag horen wij weer van jullie.
mvg