meeting omg. venlo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: meeting omg. venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:42

Ja ik vind het ook zooo jammer. Misschien dat ik toch een uitzondering maak, maar ik denk niet dat ik zo snel weer geld heb zeg maar... Dus ja.. Maar ik lees anders wel het verslag, en ga dan gewoon de volgende keer mee Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:59

Nou, blijven hopen op dat je een briefje van 20 vind op straat dan maar 8( Clown

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 11:01

Idd Clown

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:16

ik weet nog niet zeker of ik meega. Ik ben er vandaag behoorlijk hard vanaf gevallen en hij is sowieso erg gevaarlijk Clown

Hij wordt opnieuw bereden door iemand, als iemand tips heeft of iemand kent die hem kan rijden.

Ga er zelf nog wel op maar mijn vader vind het te gevaarlijk.

tot net in het ziekenhuis gezeten, foto's gemaakt.
Gelukkig niks ernstigs, alleen vinger gekneusd en moeilijk ademen en moet vanacht ieder uur wakker gemaakt worden.

Ik laat nog wle van me horen Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:52

beterschap Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:35

Oew, dat is zwaar minder prettig.. Wat vervelend Jen.. Beterschap iig, en sterkte ermee. Hoop dat het nog goed komt, zou naar zijn als het niet zo was. Mag ik vragen wat er fout is gegaan?

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:37

Nee het is niks ernstigs ofzo, beetje moeite met ademen, vinger gekneusd en last van mijn schouder en borst.

Maar hij kan zoo lief zijn met rijden, en dan ineens als hij geen zin heeft, tenminste ik neem aan dat het gewoon is als hij geen zin heeft o.i.d. kan hij zó vies, gemeen bokken, springen e.d
Hij springt met 4 benen de lucht in en begint dan gewoon in de ronde te bokken, springen. Tot gisteren ben ik er altijd wel op blijven zitten en heeft hij ook iedere keer wel een slag met de zweep gehad als hij zoiets uithaalde, hij weet dus echt wel wie de baas is, maar gisteren maakte hij het echt te erg.

Ik ben op mijn rug gevallen en hij is nog over mij heen gelopen/op mijn gestaan, tenminste dat haal ik uit de klachten die ik heb omdat ik het allemaal niet meer precies kan herinneren en ben ook nog ene paar minuten buiten bewustzijn geweest, vriendin heeft Wessel gepakt en naar stal gebracht en snel zijn tuig afgedaan, maar die minuten weet ik niet meer.

Dalijk aan de longe er toch op, stappen in ieder geval even dat ik er toch nog op durf, anders heb ik helemaal een probleem, en dan iemand zoeken die hem verder kan rijden en/of mij helpen.

Lichamelijk heeft hij niks ( ja niks kun je nooit zeggen, maar zover wij weten ) , hij is toen wij hem kochten gekeurd en toen ik hem thuis reed eerste keren begon hij al met errug Clown hoog bokken. En nu wordt het eigenlijk steeds gevaarlijker.

Ik ga hem voortaan gewoon lekker aan het werk zetten iedere dag, voorheen reed ik hem 3/4 x in de week een half uur.
Maar de laatste tijd toch wel al wat vaker, hij komt gewoon bijna iedere dag een uur of 5 de wei op, losgooien, buitenrijden, longeren.

Omg, heel verhaal Bloos Sigaar

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:00

Oew, wat naar.. Wel jammer dat hij zo vies kan doen.. Maar goed, we spreken ons nog wel ns op msn Knipoog Kunnen we dan oeen en aaen Clown

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:41

hehe Tong uitsteken

Mijn vader is nu een beetje rond aan het bellen enz dus we zien wel.

Ik wil hem het liefst een maandje naar een africhtingsstal ofzo brengen, dan kunnen ze hem ook lekker ff leren wat been is Clown

Een volte gaat als een vierkant Tong uitsteken, en dan geef je binnenbeen, reageert niet, schop, reageert niet, tik ( en niet zacht ook Nagelbijten / Gniffelen ) , reageert nog niet..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:43

Hmm.. das lekker.. Even helemaal verder offtopic: heb vandaag op de quarter voor de renpaarden uit gegaplloppeerd, nou, die akn ik dus mooi gaan leren wat de rem is Clown die vloog, en haalde bijna de renpaarden in Clown

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:14

cool Haha! ik ga even wat op internet rondneuzen voor een africhtingsstal. Hij gaat voor de ratten Clown Tong uitsteken

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 18:45

wanneer gaan jullie meeten? en wie gaat allemaal al mee?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 19:12

We weten nog niet wanneer we gaan meeten Knipoog
Op de bladzijde hiervoor staat als het goed is een lijst met wie er allemaal mee gaat Haha!