Nee het is niks ernstigs ofzo, beetje moeite met ademen, vinger gekneusd en last van mijn schouder en borst.
Maar hij kan zoo lief zijn met rijden, en dan ineens als hij geen zin heeft, tenminste ik neem aan dat het gewoon is als hij geen zin heeft o.i.d. kan hij zó vies, gemeen bokken, springen e.d
Hij springt met 4 benen de lucht in en begint dan gewoon in de ronde te bokken, springen. Tot gisteren ben ik er altijd wel op blijven zitten en heeft hij ook iedere keer wel een slag met de zweep gehad als hij zoiets uithaalde, hij weet dus echt wel wie de baas is, maar gisteren maakte hij het echt te erg.
Ik ben op mijn rug gevallen en hij is nog over mij heen gelopen/op mijn gestaan, tenminste dat haal ik uit de klachten die ik heb omdat ik het allemaal niet meer precies kan herinneren en ben ook nog ene paar minuten buiten bewustzijn geweest, vriendin heeft Wessel gepakt en naar stal gebracht en snel zijn tuig afgedaan, maar die minuten weet ik niet meer.
Dalijk aan de longe er toch op, stappen in ieder geval even dat ik er toch nog op durf, anders heb ik helemaal een probleem, en dan iemand zoeken die hem verder kan rijden en/of mij helpen.
Lichamelijk heeft hij niks ( ja niks kun je nooit zeggen, maar zover wij weten ) , hij is toen wij hem kochten gekeurd en toen ik hem thuis reed eerste keren begon hij al met errug
hoog bokken. En nu wordt het eigenlijk steeds gevaarlijker.
Ik ga hem voortaan gewoon lekker aan het werk zetten iedere dag, voorheen reed ik hem 3/4 x in de week een half uur.
Maar de laatste tijd toch wel al wat vaker, hij komt gewoon bijna iedere dag een uur of 5 de wei op, losgooien, buitenrijden, longeren.
Omg, heel verhaal