Sodera schreef:Je bent wel iets meer dan 3/4 euro kwijt, neem aan dat iedereen ook nog wel wat wil drinken
Vanzelfsprekend, maar het is niet zo dat het bowlen 10 euro p.p. kost.
Ik dacht echt dat bowlen veel duurder was.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Je bent wel iets meer dan 3/4 euro kwijt, neem aan dat iedereen ook nog wel wat wil drinken
[***] schreef:Ja, daar had ik ook wel rekening mee gehouden, het is niet zo dat ik daar met 2,40 naartoe ga ofzo.
carlijn83 schreef:carlijn83 schreef:Whahahah, mijn moeder is echt blond ofzo![]()
Ik zo net vragen of ik de auto donderdagmiddag kan gebruiken omdat we gaan meeten.
"wat ga je doen?"
"meeten?"
Toevoeging:
Ik heb de auto
Dus ik wil ook wel even taxi spelen naar Dronten hoor Ky en Jenn!
Park wil ik dan ook nog wel ff oppikken!
Nog meer??
Zou er nog 1 bij kunnen
carlijn83 schreef:Moeten we maar ff kijken waar & hoelaat enzo.
Ky & Jenn, kunnen jullie ergens samen in dronten staan?
Kylan schreef:carlijn83 schreef:Moeten we maar ff kijken waar & hoelaat enzo.
Ky & Jenn, kunnen jullie ergens samen in dronten staan?
Super Carlijn!!
Ik denk dat wij wel even ergens samen kunnen wachten, dat lijkt mij het handigst. Waar zullen we doen, bij de manege ofzo? Dan weet je iig waar je moet zijn. Hoe laat? Roep maar wat, zodat we op tijd zijn en Park ook nog even op kunnen pikken.
Ronacino schreef:Lieve elja. Ik hoef de zuiderzeestraat weg niet meer op te fietsen daar woon ik. Ik woon zoiezo niet 3 km ervan af. Wacht ik zoek het uit! Maar, als ik op de fiets ga weten jullie zekers dat ik er niet kom
marionnnn schreef:volgens mij wordt het echt 1 groot zooitje..
en ik denk ook dat we daar als enigen zijnWie gaat er nou op donderdagmiddag bowlen
marionnnn schreef:......
daar heb ik ook nog een keer mee gebowld