Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_hannah_ schreef:Waar wil je gaan drinken dan? En aan wat voor drinken zit je precies te denken? alcoholische drankjes misschien?bliksem schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan.
En ik ben altijd in voor gezellig wat drinken als ik er geld voor heb.
Kost bijna nix
bliksem schreef:Waar wil je gaan drinken dan? En aan wat voor drinken zit je precies te denken? alcoholische drankjes misschien?
Weeeetje wat ook leuk is maar beetje duur en beetje ver weg (misschien voor een ander keertje) The crazy piano
blackpegasus schreef:HAHAHA *rolt van stoel.het is toch juist de bedoeling om zoveel mogelijk in de goot te gooien???of doe ik het nou steeds verkeerd.
_hannah_ schreef:Miiiij maakt het allemaal niks uit.bliksem schreef:Waar wil je gaan drinken dan? En aan wat voor drinken zit je precies te denken? alcoholische drankjes misschien?
Weeeetje wat ook leuk is maar beetje duur en beetje ver weg (misschien voor een ander keertje) The crazy piano
Crazy Piano is idd erg gaaf. Wel ver en best duur.. Ik houd erg van de stapperij, de sjees, vlaandere enuh ja. Maakt niet uit
bliksem schreef:Waar wil je gaan drinken dan? En aan wat voor drinken zit je precies te denken? alcoholische drankjes misschien?
_hannah_ schreef:Nee het smaakt naar uhhh Taksi.pwhaaaaa dat klinkt goor! Ik houd van gin-tonic
_hannah_ schreef:IIIK denk ik ook.En wie zijn er dan nog in voor een cafetje?