maar nog heel even voor de duidelijkheid (ja misschien ben ik blond) maar wat gaan we nou eiegenlijk precies allemaal doen?
hmm ik ben niet blond maar ik weet ook niet wat we gaan doen!! zaterdagmiddag ligt eraan welke zaterdag... maar waarschijnlijk kan ik wel!!
Als het zaterdag in de kerstvakantie ken ik wel want dan hoef ik niet te werken!!Ik dacht dat we dachten aan een film met leuke acteurs
Dominic komt pas in 2007 weer in beeld Went weet ik nietDe rest eigenlijk ook niet... Maar... Misschien zijn er dan wel weer nieuwe films uit, dus dan kunnen we wel even kijken wat er rond die tijd draait niet ?
Spirit schreef:Waarom geen PB marathon dan? Heb je alle leuke acteurs bij elkaar! Dat lijkt me ook super, maar bedoel je dan alleen films met die acteurs, of bedoel je dan season 1 van PB ?
Heeft iemand die al dan?Eigenlijk wilde ik die pas helemaal kijken als ook Seizoen 2 is afgelopen.... Anders raak ik in de war
Ik vind het wel een goed idee die marathon, maar dan moet je inderdaad wel bij iemand thuis kunnen kijken.
ja dat lukt niet bij mij thuis... 1 ik heb niet de dvd boxen 2 ik krijg nooit mn ouders het huis uit en op mn kamer gaat niet lukken met zn allen...